Management mednarodnega poslovanja

64-015  Management mednarodnega poslovanja

magistrski študijski program druge stopnje Inoviranje in podjetništvo

Nosilec: izr. prof. dr. Dragan Kesič

  Vsebina

  • Pomen in vloga globalizacije, internacionalizacije in mednarodnega poslovanja
  • Globalizacija in internacionalizacija poslovanja
  • Pomen inovacij in inovativnosti v mednarodnem poslovanju
  • Konkurenca in konkurenčnost v mednarodnem poslovanju s poudarkom na inovativnosti
  • Vrste podjetij v mednarodnem poslovanju 
  • Spodbude in omejitve za mednarodno poslovanje
  • Značilnosti poslovanja velikih podjetij v mednarodnem poslovanju
  • Značilnosti poslovanja malih podjetij v mednarodnem poslovanju
  • Načini vstopa in delovanja na tujih trgih
  • Mednarodne organizacije in institucije, ki so pomembne za mednarodno poslovanje – WTO, OECD, IMF, WIPO
  • Pomen in vloga WIPO v mednarodnem poslovanju
  • Ponarejeni izdelki v mednarodnem poslovanju – zakaj in posledice
  • Oblike uravnavanja mednarodnega poslovanja
  • Tveganja v mednarodnem poslovanju
  • Cene in kalkulacije v mednarodnem poslovanju
  • Vloga informacijsko-komunikacijske tehnologije v mednarodnem poslovanju
  • Izdelčni management v mednarodnem poslovanju s poudarkom na inoviranju
  • Pomen komuniciranja v mednarodnem poslovanju
  • Mednarodna pogajanja s poudarkom na inoviranju

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo