Razpisane teme za doktorske disertacije

Objavljamo predloge tem doktorskih disertacij. Predlagane teme so zgolj informativne narave in so predvsem v pomoč študentom pri odločanju o izbiri področja in vsebine doktorske disertacije. Študenti lahko predlagajo naslov in vsebino posameznemu mentorju tudi sami. Za več informacij o posamezni objavljeni temi se obrnite na visokošolskega učitelja, ki je temo predlagal. Seznam bomo sproti posodabljali in dopolnjevali.

 

izr. prof. dr. Žiga Čepar
  • Analiza vpliva staranja prebivalstva na trg dela (na plače, zaposlenost, produktivnost, mobilnost, …)
  • Analiza vpliva staranja prebivalstva na ekonomsko blaginjo
  • Analiza vpliva staranja prebivalstva na izobraževanje

 

prof. dr. Štefan Bojnec
  • Naložbe, nepovratna sredstva in uspešnost poslovanja podjetij
  • Dejavniki porabe turistov: kongresni turizem
  • Življenjski cikel proizvoda/turistične destinacije
  • Dejavniki mednarodne konkurenčnosti

 

doc. dr. Tatjana Horvat
  • Financiranje ali revizija javnih zavodov ali lokalnih skupnosti

 

doc. dr. Suzana Laporšek
  • Teme s področja trga dela in poslovnih financ

 

izr. prof. dr. Igor Stubelj
  • Razne teme s področja financ

 

prof. dr. Andrej Bertoncelj
  • Medkulturni dialog in pomen kulture za trajnostni razvoj
  • Management trajnostnega razvoja

 

prof. dr. Roberto Biloslavo
  • Modrost in vodenje
  • Socialne inovacije kot strateška prednost
  • Strateški management za trajnostni razvoj

 

izr. prof. dr. Aleksander Janeš
  • Model presoje tehnološke sposobnosti podjetja
  • Model kakovosti kot konkurenčne prednosti podjetja

 

prof. dr. Borut Likar
  • Model obvladovanja problemske faze inovacijskega procesa (Fuzzy Front End of Innovation) kot pomembnega dejavnika uspešnosti inovativnih podjetij predelovalne dejavnosti. Somentor doc. dr. Tone Češnovar iz UL Fakulteta za strojništvo
  • Inovativni model spodbujanja organizacijske/inovacijske kulture v MSP. Somentorica: izr. prof. dr. Maja Meško
  • Uspešni modeli prenosa znanja in idej in R rezultatov (Technology Transfer) iz javnih raziskovalnih organizacij v industrijo  v Sloveniji (in v tranzicijskih državah)
  • Pomen in možnosti odprtega inoviranja v SME v tranzicijskih državah
  • Model inoviranja  v javnem sektorju
  • Modeli napovedovanja uspešnosti MSP, Start-up, Spin-off  in drugih podjetij/projektov z uporabo mehke logike (fuzzy logic) in klasičnih statističnih metod. Somentor: doc. dr. Franci Pušavec  (UL FS)

 

prof. dr. Mirko Markič
  • Splošni management
  • Management varnosti in zdravja pri delu
  • Management trajnostnega razvoja

 

prof. dr. Maja Meško
  • Teme s področja managementa v letalskem prevozništvu

 

doc. dr. Armand Faganel
  • Prestopne ovire kot dejavnik zmanjševanja odliva odjemalcev v panogi ...
  • Motivacija in pričakovanja v ozadju shem zvestobe
  • Vpliv kakovosti izdelka na zvestobo potrošnika pri izdelkih visoke in nizke vpletenosti
  • Analiza maloprodajnih strategij obvladovanja poligamnega vedenja potrošnikov
  • Preučevanje odnosa med zaznanim tveganjem in vrednostjo blagovne znamke
  • Povezava med imidžem blagovne znamke in dostopnostjo izdelka
  • Vpliv prepričanj in stališč na oblikovanje nakupne namere za izdelke iz klasične in spletne trgovine
  • Analiza sprememb v teorijah neposrednega marketinga zaradi vpliva digitalnih medijev
  • Športni marketing in konstrukcija nacionalne identitete
  • Otroci kot potrošniki digitalnih tehnologij
  • Zaznavanje in uporaba informacij o sestavinah na embalaži prehrambenih izdelkov
  • Potrošnja genetsko modificirane hrane
  • Oblikovanje in ohranjanje vzorcev vedenja pri potrošnikih
  • Heterogenost potrošnikov pri dolgoročnih učinkih cenovnih promocij
  • Vloge potrošnika, umetnika in kulturnega posrednika kot proizvajalcev / potrošnikov pomenov
  • Trženje tradicionalno moških izdelkov ženskim potrošnikom
  • Izdelki kot označevalci zaželenega življenjskega sloga
  • Dejavniki namere nakupovanja zelenih širokopotrošnih izdelkov
  • Motivacijski dejavniki nakupovanja funkcionalne hrane
  • Superživila: trženje, zaznavanje, zavajanje
  • Uporaba družbenih medijev za ustvarjanje povpraševanja pred uvedbo izdelka
  • Analiza modela marketinških strategij podjetja z logotipom odgriznjenega jabolka 
  • Medijski splet milenijcev in generacije Z
  • Vizija maloprodaje prihodnosti
  • Proximity marketing: tehnologije, modeli in praksa
  • Lobistično komuniciranje v Bruslju
  • Druge teme po dogovoru

 

izr. prof. dr. Dragan Kesič
  • Model vstopa izbranega podjetja na tuje trge v kontekstu globalizacijskih razvojnih trendov
  • Model strategije internacionalizacije slovenskih podjetij na izbrane hitro razvijajoče se svetovne trge
  • Globalizacija in njen vpliv na izbrano strategijo internacionalizacije izbrane države
  • Globalizacija in njen vpliv na nastanek in poslovanje globalnih in transnacionalnih podjetij
  • Strateški model managementa mednarodnega marketinga v procesih globalizacijskih razvojnih trendov za izbrani industrijski/poslovni segment
  • Strategija marketinga in njen vpliv na uspešnost poslovanja izbranega industrijskega/poslovnega segmenta/podjetja
  • Strategija marketinškega komuniciranja in njen vpliv na uspešnost poslovanja izbranega industrijskega/poslovnega segmenta/podjetja
  • Strategija managementa globalne blagovne znamke in njen vpliv na uspešnost poslovanja izbranega multinacionalnega podjetja
  • Druge izbrane teme po dogovoru

 

prof. dr. Mitja Ruzzier
  • Poslovni modeli podjetij (inoviranje poslovnih modelov, razvoj poslovnih modelov,…)
  • Startupi (podporno okolje, razvoj startupov, množično financiranje – crowfunding …)
  • Inoviranje (vitko inoviranje, lean metode, razvoj novih produktov in storitev, financiranje razvoja, crowdfunding)
  • Dizajnersko razmišljanje (design thinking, primeri razvoja, uporaba v praksi,…)
  • Internacionalizacija poslovanja (podporno okolje, primeri, strategije za konkretna podjetja, razlike mala in velika podjetja)
  • Razvoj blagovnih znamk (v startupih, v neprofitnih organizacijah, socialnih podjetjih, modeli razvoja znamk, sbfunnel prstop)
  • Delo na obstoječih bazah podatkov povezanih z raznimi raziskovalnimi projekti v okviru zgornjih tem

 

doc. dr. Tina Bratkovič Kregar
  • Teme s področja podjetniških mrež

 

doc. dr. Primož Šterbenc
  • Izvori begunskega vala v Evropo iz muslimanskega sveta: Afganistan, Irak, Sirija.
  • Muslimanski svet kot svetovna ekonomska in politična »periferija«.
  • Protiislamski diskurz na Zahodu.

   

izr. prof. dr. Viktorija Florjančič
  • Odprto-izobraževanje in dostop do odprtih vsebin
  • Uporaba in učinki IT v izobraževanju
  • Uporaba in učinki uporabe IT za potrebe usposabljanja
  • IKT pismenost učencev/dijakov/študentov v povezavi z učnim uspehom ali učnimi rezultati
  • Kakovost e-študija
  • Vzpostavitev sistema spremljanja kompetenc v visokem šolstvu

 

Spodnje teme spadajo bolj na področje Managementa v izobraževanju, vendar je predlog Katedre za management, da jih pridruženi člani podajo v svojih katedrah

  • Vključevanje (priznavanje) odprtega izobraževanja v sistem visokega šolstva
  • Sodobne metode poučevanja v visokem šolstvu
  • Vrednotenje dela učiteljev v visokem šolstvu

 

prof. dr. Dušan Lesjak
  • Managemement visokega šolstva
  • Financiranje visokega šolstva

 

izr. prof. dr. Matjaž Nahtigal
  • Upravljanje družb v posredni ali neposredni lasti države – primerjalni pregled

 

izr. prof. dr. Elizabeta Zirnstein
  • Višine odškodnin za trpinčenje na delovnem mestu (mobing) - preventivni učinek na delodajalca

 

izr. prof. dr. Danila Djokić
  • Kvaliteta korporacijskega upravljanja javnih družb v RS
  • Razmerje principal agent po kontinentalnem in angleškem pravu

 

doc. dr. Mateja Jerman
  • Pozitivna računovodska teorija – oportunistično delovanje poslovodstva pri računovodenju izbranih računovodskih kategorij

 

izr. prof. dr. Franko Milost
  • Računovodsko obravnavanje nevidnih sredstev podjetja

 

prof. dr. Anita Trnavčević
  • Odnos do kvalitativnega raziskovanja med slovenskimi raziskovalci na področju družboslovja

 

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo