Celjski študenti obiskali Mlekarno Celeia

V sklopu predmeta Prodajni in odnosni marketing, ki ga predava izr. prof. dr. Dragan Kesič, so študenti 2. in 3. letnika visokošolskega strokovnega študijskega programa Management v Celju obiskali podjetje Mlekarna Celeia.

 

Študente je sprejela Marjeta Železnik, vodja marketinga v Mlekarni Celeia, ki jim je na kratko predstavila podjetje. Mlekarna Celeia se lahko pohvali z več kot 70 letno tradicijo. Na trgu se pojavljajo pod znamko Zelene doline, ki ponuja ogromno različnih izdelkov, od jogurtov do sirov in še veliko več. Od konkurence se ločijo po tem, da kupujejo izključno slovensko mleko od dobaviteljev, ki so skrbno izbrani, saj so lastniki mlekarne tudi med dobavitelji. Študenti so si ogledali prostore, kjer izdelke skladiščijo in pakirajo. Proizvodnih prostorov si zaradi prenove in internih projektov niso mogli ogledati, nekateri proizvodni prostori pa za večje skupine in javnost niti niso odprti.

V sejni sobi so študentom predstavili svoj cilj za nadaljnja leta. Načrtujejo širitev na italijanski trg, ki ga že raziskujejo in ugotavljajo, kaj trgu najbolj ustreza. Z zagnanostjo, ki so nam jo pokazali, to ne bo težko.

Z obiskom Mlekarne Celeia so študenti dobili nova znanja s področja prodaje in marketinga ter poslovanja podjetja in njegovega vstopa na tuje trge. Obisk je bil koristen in poučen, saj omogoča bogatitev znanj s seznanitvijo delovanja in poslovanja podjetja na konkurenčnih trgih, kjer so znanja prodaje in marketinga ključna za poslovni uspeh.
 

 

                      

 

27. marec 2018 | FM | Izobraževanje

Družbena omrežja

Kazalo