Gost iz prakse: DAMN - za uspeh je včasih potrebno tudi sodelovanje s konkurenco

Pri predmetu Aktualne podjetniške zgodbe, ki ga izvajata prof. dr. Mitja Ruzzier in doc. dr. Jasna Auer Antončič, so na pobudo študentov imeli v okviru teme o notranjem podjetništvu, gosta iz prakse, Andreja Lončariča, predstavnika podjetja Agencija DAMNZapis je pripravljen na osnovi novičk študentov: Sanja Lavrinšek, Eva Stefanoski, Ajda Hlebš Šošana, Frank Ličina, Lorena Šket in Patrik Vašl.

 

Podjetnik je prej delal v bančništvu, nato so skupaj s tremi prijatelji ustanovili marketinško agencijo, kjer izvajajo digitalno oglaševanje za podjetja, aktivni so tudi na področju organizacije dogodkov. Agencija DAMN je osredotočena predvsem na majhna in srednje velika podjetja, ki v svojih sredinah nimajo zaposlenih ljudi v marketingu in nimajo svojih marketinških oddelkov. S širino in naborom njihovih storitev omogočajo obstoječim kot potencialnim partnerjem celovit nastop na marketinškem parketu, prav tako pa njihovim partnerjem jasno in učinkovito pripravljajo najrazličnejše projekte.

Meni, da se je potrebno povezovati tudi s konkurenco. Mreženje je izpostavil pri letošnji organizaciji čarobnega Maribora. V zelo kratkem času je bilo potrebno organizirati velik dogodek, ki je za ekipo šestih ljudi fizično in psihično neizvedljivo. Zato so za pomoč pri izvedbi prosili glasbeno agencijo in druge. Podjetnik poudarja, da te nikoli ne sme biti strah in sram prositi za pomoč. Zavedajo se, da je potrebno delovanje tudi izven slovenskih meja. Zato izvajajo tudi nekaj projektov v tujini. Izpostavil je tudi, da je izobraževanje in razvoj zaposlenih zelo pomemben, a je mnenja, da se največ naučijo skozi prakso in rastejo z vsakim projektom posebej.

2. februar 2020 | FM | Izobraževanje

Družbena omrežja

Kazalo