Ideje, ki se ne prodajajo, niso vredne nič

»V Sloveniji imamo vrsto idej, za katere dobimo patent, a se ne zavedamo, da če zanje nimamo kupcev, niso nič vredne.«

Tako meni dr. Borut Likar, redni profesor za področje managementa na Fakulteti za management, v članku z naslovom Kakovostni produkti, ki so sami sebi namen, ki je bil objavljen 1. septembra 2017 v prilogi Svet kapitala časopisa Delo.
Ob tem dodaja še, da bolj kot patente potrebujemo tržne inovacije: »Danes je izdelkov veliko več, kot jih trg lahko sprejme, in ključno je, da jih znamo narediti tržno zanimivi in jih prodati.«

Vabljeni k branju!

 

Dr. Borut Likar je eden od pobudnikov magistrskega študijskega programa Inoviranje in podjetništvo, ki ga izvajamo na Fakulteti za management.

Zelo aktivno sodeluje tudi v projektu Znanost na cesti, znanje in ideje na prepihu, s katerim raziskovalci ozaveščajo o pomembnosti znanosti za gospodarstvo in družbo. Tako je v okviru Festinna 2017 z moderatorko Karin Sabadin z RTV Koper razpravljal na temo Raziskovalci: odvečen strošek ali skriti dragulj uspešnega gospodarstva (posnetek dogodka je na tej povezavi.

 

4. september 2017 | FM | Raziskovanje in svetovanje

Družbena omrežja

Kazalo