Tematska delavnica: Skrivnosti uspešnega digitalnega marketinga

19. 10. 2018 9.00 | Fakulteta za management, Škofja Loka, Partizanska 1, predavalnica 1

tematska delavnica             

      

 

Fakulteta za management Univerze na Primorskem
in 
UIP Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske 

 

organizirata delavnico


SKRIVNOSTI USPEŠNEGA DIGITALNEGA MARKETINGA 

 

Škofja Loka ǀ 19. oktober 2018 ǀ 9.–12. ure
Fakulteta za management ǀ Partizanska 1 ǀ predavalnica P1

 

 

VLJUDNO VABLJENI!

 

O dogodku

UIP Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske v sodelovanju z Agencijo SPIRIT v okviru Programa podpornih storitev subjektov inovativnega okolja v Republiki Sloveniji v letih 2018 in 2019 »SIO 2018-2019« ter Fakulteto za management Univerze na Primorskem organizira delavnico digitalnega marketinga za inovativne potencialne podjetnike (inovativne posameznike, dijake, študente,pedagoške delavce, raziskovalce), nova in obstoječa podjetja s potencialom hitre rasti »start up«.

Digitalni marketing je oglaševanje prek digitalnih medijev. Od tradicionalnega marketinga se razlikuje v tem, da vključuje uporabo kanalov, ki nam omogočajo analizo kampanj, s katero razumemo kaj deluje in kaj ne. Podjetja za digitalni marketing se v glavnem poslužujejo platform in orodij, kot so Google oglaševanje, Facebook, spletne strani, z namenom, da se povezujejo in komunicirajo s (potencialnimi) kupci in uporabniki.
Program delavnice bo usmerjen v predstavitev aktivnosti Univerzitetnega razvojnega centra in inkubatorja Primorske in programa »SIO 2018-2019« ter še posebej v obravnavo tematike digitalnega marketinga, ki je postal v času popolne globalizacije trga eden od ključnih nosilcev rasti organizacij.

Moderator: Dorijan Maršič, Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske d.o.o.

Gost delavnice: Martin Korošec, marketinški strokovnjak, svetovalec številnim večjim podjetjem, avtor treh marketinških knjig, voditelj delavnic o online marketingu, ki jih je do zdaj obiskalo že več kot 700 podjetij.
“Danes je podjetje brez kakovostnega (digitalnega) marketinga, kot riba na suhem!”
Predavatelj bo na temo dogodka predstavil pomen digitalnega marketinga, priložnosti, napake, ki jih nekateri delajo, predstavil bo različne kanale digitalnega marketinga, trende in orodja, ki vam pomagajo pri odločitvah, merjenju uspešnosti spletnega marketinga in trženju. Pri digitalnem marketingu je tako, da se vse na spletu hitro spreminja. Ta vlak digitalne komunikacije resnično brzi neverjetno hitro in vedno težje bo skočiti nanj. Na naši delavnici bomo poskrbeli, da bo skok na vlak varen in prijeten. Gost, ki bo predaval, s seboj prinaša inspiracijo, ideje in nova znanja, da bodo vaši kupci želeli komunicirati z vami (in ne obratno).

Program

9.00–9.15

Uvodni pozdrav
Dorijan Maršič, Lara Pirc:
Predstavitev programa SIO 2018–2019 in podpornega podjetniškega okolja UIP Univerzitetnega inkubatorja Primorske in Agencije SPIRIT

 

9.15–10.30

Predavanje
Martin Korošec, marketinški strokovnjak, svetovalec številnim večjim podjetjem, avtor treh marketinških knjig, voditelj delavnic o online marketingu
Digitalni marketing

 

10.30–10.45

Odmor za mreženje med udeleženci

 

10.45–11.30

Pogovor z gostom iz gospodarstva

 

11.30–12.15
Vprašanja za predavatelja, mreženje 

 

Organizator si dopušča pravico zamenjave vsebine dogodka ali predavatelja v primeru višje sile

 

Aktivnost poteka v okviru operacije SIO 2018-2019, ki jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

 

 

 

Foto: vir: FB dogodek UIP

17. oktober 2018 | FM | Predavanja

Družbena omrežja

Kazalo