gost iz prakse 
Primož Mahne
(vodja design raziskav in brand strateg pri agenciji Gigodesign)
bo študentom pripravil
DESIGN THINKING SKOZI OČI STROKOVNJAKA!
ZOOM | 14. april 2021 | ob 16:30
Primož Mahne je vodja design raziskav in brand strateg pri agenciji Gigodesign. Z doslednim fokusom na potrebah uporabnikov podjetjem svetuje tako pri izboljšavah obstoječih kot razvoju inovativnih poslovnih modelov, produktov in storitev. V vlogi brand stratega je številnim podjetjem pomagal pri definiranju strategij tržnih znamk, na trgih B2B kot B2C. Je aktivni partner obeh izvedb KCDM -Kompetenčnega centra za design management – v katerem s partnerji konzorcija deli znanje in izkušnje. Kot bivši so-organizator ljubljanskih Global Service Jam-ov je sooblikoval program in moderiral delavnice storitvenega oblikovanja. Verjame v reševanje pravih problemov ljudi in zagotavljanje konsistentno odličnega “customer experience-a”.
Gost bo študentom predstavil svoje izkušnje s prototipiranjem in pogled nanj skozi oči agencije Gigodesign kot faze v okviru design thinking procesa.
Predavanje bo izvedeno v okviru predmeta Snovanje in izpeljava podjetniške zamisli na podiplomskem študijskem programu Management, pri prof. dr. Mitja Ruzzier.
