Gostja iz prakse

Nastja Horvat Ižanc
bo pri predmetu Osnove digitalnega marketinga predstavila
oglaševanje na družbenih omrežjih v Sloveniji
20. marec 2025 | ob 16.30 | online | Fakulteta za management
Pred. Polona Dakič bo v četrtek, 20. marca pri predmetu Osnove digitalnega marketinga gostila Nastjo Horvat Ižanc.
Nastja Horvat Ižanc je leta 2018 magistrirala na Fakulteti za management v Kopru.
Zaposlena je kot digitalna direktorica v agenciji OMG d.o.o., ki je del Omnicom Media Group, ene izmed največjih svetovnih medijskih agencij. Pred tem je bila šest let del marketinškega oddelka v podjetju HOFER ter dve leti v Studio Moderna, kjer je vodila marketinške komunikacije, nato pa je prevzela vodenje oddelka za družbene medije, oboje na mednarodni ravni.
Nastja ima večletne izkušnje s področja celostnega marketinga in je specializirana za razvoj strategij, spletno upravljanje blagovnih znamk, ustvarjanje učinkovitih oglaševalskih pristopov ter oblikovanje prepoznavnih kampanj v lokalnem in mednarodnem okolju. S kombinacijo analitičnega načrtovanja in kreativnih rešitev vedno stremi k doseganju odličnih rezultatov v hitro spreminjajočem se digitalnem svetu.
Na predavanju bo predstavila oglaševanje na družbenih omrežjih v Sloveniji, ključne trende in izzive ter kako blagovne znamke pristopajo k medijskemu zakupu in optimizaciji oglaševanja. Skozi primere bo pokazala, kako se v praksi oblikujejo strategije za učinkovit digitalni nastop in kako se različne platforme uporabljajo za doseganje specifičnih ciljev.
