Gostujoče predavanje: Never waste a crisis - performance effects of SMEs’ crisis response in emerging markets

19. 6. 2018 11.30 | Fakulteta za management, Koper, Trg Brolo 12, kreativna učilnica INNOlab

gostujoče predavanje 

 

dr. Tatiane S. Manolove

    Bentley University, Waltham, ZDA

 

Naslov predavanja:

NEVER WASTE A CRISIS:
PERFORMANCE EFFECTS OF SMEs' CRISIS RESPONSE IN EMERGING MARKETS 

 

 

Koper ǀ 19. junij 2018 ǀ od 11.30 do 13. ure
Fakulteta za management ǀ Trg Brolo 12 ǀ kreativna učilnica INNOlab

 

VLJUDNO VABLJENI!

 

O predavateljci

Dr. Tatiana S. Manolova (DBA, Boston University) je profesorica managementa na ameriški univerzi Bentley. Področja njenega raziskovanja so strateški management (strategije konkurenčnosti za nova in majhna podjetja), mednarodno podjetništvo in management razvijajočih se gospodarstev. Trenutno sodeluje pri mednarodnem raziskovalnem projektu, ki v okviru katerega raziskujejo strategije rasti ženskih podjetnic po vsem svetu. V preteklosti je delala kot raziskovalna sodelavka na univerzi v Sankt Peterburgu v Rusiji, kjer je bila vključena v projekt študentskega podjetništva, ki ga podpira ruska znanstvena fundacija, kot gostujoča profesorica na univerzi Kind Saud, Riyadh, Savdova Arabija, kjer je izvedla raziskavo o podjetništvu v Savdski Arabiji v sodelovanju s Prince Salman Institute for Entrepreneurship. Dr. Tatiana S. Manolova je avtorica več kot 50 znanstvenih člankov in poglavij v knjigah, soavtorica dveh knjig in vodilna urednica zbirke raziskav o ženskah v podjetniških ekosistemih. Sodeluje tudi v uredniških odborih Entrepreneurship Theory and Practice in Journal of Business Venturing, na Babson College za podjetniško raziskovalno konferenco v odboru za recenzente in kot svetovalna urednica za International Small Business Journal.

O predavanju 

Mala in srednja podjetja na trgih, ki nastajajo na novo, po navadi delujejo v izredno revnih okoljih, okrnjenih z viri, ki jih še poglabljajo pogosti eksogeni šoki, kot so gospodarske in politične krize. Kako se MSP-ji na nastajajočem se trgu soočajo z gospodarsko krizo? Ta raziskava proučujejo kompleksno medsebojno vplivanje tržnih in netržnih strategij kriznega odzivanja in njihov učinek na krizno uspešnost MSP-jev. Na podlagi redkega nacionalnega naključnega vzorca 656 ruskih MSP-jev, ki je bil zbran med nedavno gospodarsko krizo (2015–2016), so ugotovili, da se obe, tako proaktivna strategija kriznega odzivanja kot učinkovita raba managerskih omrežij, pozitivno povezujeta s krizno uspešnostjo. Zanimivo je, da rezultati raziskave kažejo tudi negativen skupni učinek teh strategij, kar nakazuje, da se v nastajočem se tržnem kontekstu tržne in netržne krizne strategije odzivanja nadomeščajo in ne dopolnjujejo druga z drugo.

4. junij 2018 | FM | Predavanja

Družbena omrežja

Kazalo