1. 5. 2015 11.00
| Celje, FM, mala predavalnica (Ljubljanska cesta 5 A)
UPORABNIŠKA IZKUŠNJA SKOZI NEVROMARKETING
Fakulteta za management Univerze na Primorskem
vabi
na gostujoče predavanje
z naslovom
UPORABNIŠKA IZKUŠNJA SKOZI NEVROMARKETING
Predaval bo
Tomaž Erjavec
Celje ǀ 1. junij 2015 ǀ ob 11. uri
Fakulteta za management, mala predavalnica (Ljubljanska cesta 5 A)
O predavanju:
Tomaž Erjavec bo predaval o praksah testiranja uporabniške izkušnje na podlagi nevromarketinških pristopov. Zaposlen je v podjetju Oculus-ux, ki je specializirano za optimizacijo uporabniške izkušnje in testiranja s sledenjem pogledu (angl. eye tracking). Gre za enega novejših marketinških pristopov, kjer s sodobno tehnologijo skrbno spremljajo uporabniško izkušnjo.
Predavanje bo izvedeno v okviru predmeta Psihološki dejavniki upravljanja z ljudmi.