Gost iz prakse: Uporabniška izkušnja skozi nevromarketing ǀ Vabilo

1. 5. 2015 11.00 | Celje, FM, mala predavalnica (Ljubljanska cesta 5 A)
Fakulteta za management
Univerze na Primorskem 

vabi  

 

na gostujoče predavanje

z naslovom

UPORABNIŠKA IZKUŠNJA SKOZI NEVROMARKETING

Predaval bo

Tomaž Erjavec

 

Celje ǀ 1. junij 2015 ǀ ob 11. uri

Fakulteta za management, mala predavalnica (Ljubljanska cesta 5 A)

 

O predavanju:

Tomaž Erjavec bo predaval o praksah testiranja uporabniške izkušnje na podlagi nevromarketinških pristopov. Zaposlen je v podjetju Oculus-ux, ki je specializirano za optimizacijo uporabniške izkušnje in testiranja s sledenjem pogledu (angl. eye tracking). Gre za enega novejših marketinških pristopov, kjer s sodobno tehnologijo skrbno spremljajo uporabniško izkušnjo.

Predavanje bo izvedeno v okviru predmeta Psihološki dejavniki upravljanja z ljudmi.

24. junij 2015 | FM | Predavanja

Družbena omrežja

Kazalo