Zagovor doktorske disertacije
mag. Borut Petelin
bo zagovarjal doktorsko disertacijo
z naslovom
Konceptualni izzivi trajnostnega marketinga
Mentorica: prof. dr. Anita Trnavčević
Somentor: izr. prof. dr. Armand Faganel
Fakulteta za management ǀ 5. december 2024 ǀ ob 15.00 ǀ predavalnica P11
VABLJENI!
O vsebini disertacije
Namen doktorske disertacije je raziskati in razviti koncept trajnostnega marketinga, s poudarkom na potrošnikih, kot ga ti prepoznajo in interpretirajo. Proučili smo prepoznavnost trajnostnih dejavnosti in ovrednotili pomen, ki ga udeleženci v raziskavi pripisujejo tovrstnim dejavnostim glavnih akterjev. Izvedena je bila kvalitativna raziskava, v sklopu katere je sodelovalo 37 udeležencev. Podatke smo zbrali s pomočjo polstrukturiranih intervjujev, fokusnih skupin in metode kritičnega dogodka; analizirali smo tudi dokumente, ki obravnavajo izbrano tematiko. Zbrani podatki so analizirani z metodo utemeljene analize (Grounded Theory Analysis). Ključna ugotovitev je, da je trajnostni marketing, z upoštevanjem gradnikov in vplivov podzvrsti marketinga nanje, optimalno orodje za doseganje ciljev trajnostnega razvoja, osnovni pogoj za zaupanje v trajnostne dejavnosti pa je etično ravnanje vseh glavnih akterjev. Na osnovi ugotovitev je oblikovan konceptualni model trajnostnega marketinga.
Disertacija je na vpogled v UP Univerzitetni knjižnici.