64-006 Dizajnerski pristop k inoviranju
magistrski študijski program 2. stopnje Inoviranje in podjetništvo
Nosilec: prof. dr. Mitja Ruzzier
Vsebina
- Osnove izpeljave podjetniške zamisli na trgu in posebnosti, vezane na mala in srednja podjetja in končne uporabnike
- Pomen dizajna in dizajnerskega razmišljanja pri iskaju rešitev in snovanju novih izdelkov/storitev/entitet oziroma poslovnih modelov organizacij ki ustvarjano novo vrednost
- Metode in pristopi kreativnega razmišljanja za iskanje rešitev uporabniških problemov
- Osnove etnografskih metod opazovanja in raziskovanja
- Vloga in pomen interdisciplinarnega pristopa ter timskega dela pri reševanju problemov ter snovanju in izpeljavi podjetniške zamisli
- Osnove in pomen (hitrega) prototipiranja
- Poslovno modeliranje, načrtovanje poslovnih modelov za mala in srednja podjetja, podjetniške rešitve
- Implementacija novih izdelkov in storitev na trg
- Uporaba IKT orodij v procesih inoviranja in kot podpora za vključevanje uporabnikov v inovacijski proces
- Uporabniško usmerjeno inoviranje