Dizajnerski pristop k inoviranju

60-326  Dizajnerski pristop k inoviranju

magistrski študijski program 2. stopnje Management

Nosilec: prof. dr. Mitja Ruzzier

  Vsebina

Namen predmeta

Namen predmeta je pojasniti uporabniško usmerjeno inoviranje in študente usposobiti za uporabo dizajnerskega razmišljanja pri iskanju rešitev in snovanju novih izdelkov/storitev oz. poslovnih modelov organizacij, ki ustvarjajo vrednost.

Vsebina

  • Temeljni koncepti izpeljave podjetniške zamisli na trgu in posebnosti, vezane na mala in srednja podjetja in končne uporabnike.
  • Pomen dizajna in dizajnerskega razmišljanja pri iskaju rešitev in snovanju novih izdelkov/storitev/entitet oziroma poslovnih modelov organizacij ki ustvarjano novo vrednost.
  • Metode in pristopi kreativnega razmišljanja za iskanje rešitev uporabniških problemov.
  • Etnografske metode opazovanja in raziskovanja.
  • Vloga in pomen interdisciplinarnega pristopa ter timskega dela pri reševanju problemov ter snovanju in izpeljavi podjetniške zamisli.
  • Vloga in pomen (hitrega) prototipiranja.
  • Poslovni vidik podjetniške ideje.
  • Implementacija novih izdelkov in storitev na trg.
  • Uporaba IKT orodij v procesih inoviranja in kot podpora za vključevanje uporabnikov v inovacijski proces.
  • Uporabniško usmerjeno inoviranje.

 

 

 

 

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo