60-326 Dizajnerski pristop k inoviranju
magistrski študijski program 2. stopnje Management
Nosilec: prof. dr. Mitja Ruzzier
Vsebina
Namen predmeta
Namen predmeta je pojasniti uporabniško usmerjeno inoviranje in študente usposobiti za uporabo dizajnerskega razmišljanja pri iskanju rešitev in snovanju novih izdelkov/storitev oz. poslovnih modelov organizacij, ki ustvarjajo vrednost.
Vsebina
- Temeljni koncepti izpeljave podjetniške zamisli na trgu in posebnosti, vezane na mala in srednja podjetja in končne uporabnike.
- Pomen dizajna in dizajnerskega razmišljanja pri iskaju rešitev in snovanju novih izdelkov/storitev/entitet oziroma poslovnih modelov organizacij ki ustvarjano novo vrednost.
- Metode in pristopi kreativnega razmišljanja za iskanje rešitev uporabniških problemov.
- Etnografske metode opazovanja in raziskovanja.
- Vloga in pomen interdisciplinarnega pristopa ter timskega dela pri reševanju problemov ter snovanju in izpeljavi podjetniške zamisli.
- Vloga in pomen (hitrega) prototipiranja.
- Poslovni vidik podjetniške ideje.
- Implementacija novih izdelkov in storitev na trg.
- Uporaba IKT orodij v procesih inoviranja in kot podpora za vključevanje uporabnikov v inovacijski proces.
- Uporabniško usmerjeno inoviranje.