Kreativni marketing novih izdelkov

60-125  Kreativni marketing novih izdelkov

magistrski študijski program 2. stopnje Management

Nosilec: izr. prof. dr. Armand Faganel, doc. dr. Danijel Bratina

  Vsebina

  • Uvod: Strategije razvijanja novih izdelkov – sestavljanje in implementacija; Načrtovanje portfolia novih izdelkov in management; Implementacija razvoja izdelkov; Lastništvo procesa
  • Kategorizacija in dodana vrednost: Strategije razvoja izboljšanih, temeljnih in prebojnih izdelkov; Razvoj storitev
  • Organiziranje razvoja: Inoviranje v velikih podjetjih; Management timov za razvoj izdelkov; Vplivi in politike na razvoj izdelkov; Distribuirani razvoj novih izdelkov; Pospeševanje razvoja novih izdelkov – tehnike in pasti
  • Načrtovanje: Tržne analize in segmentacija za nove izdelke; Seznanjanje s potrebami odjemalcev glede razvoja izdelkov; Vsebinske raziskave za razvoj novih izdelkov; Interakcije med odjemalci in procesom razvoja novih izdelkov
  • Priprave na razvoj: Ideje ter generiranje koncepta; Kvantitativna tržna raziskava; Luščenje vre dnosti iz patentnega portfolija; Management tehnologij
  • Razvoj: Upravljanje s tveganji med razvojem novega izdelka; Odobritev novega izdelka; Napovedovanje novih izdelkov; Povečevanje uspešnosti razvoja novih izdelkov s strategijo industrijskega dizajniranja; Pomisleki o človeških dejavnikih pri načrtovanju novega izdelka; Hitro prototipiranje; Orodja za obvladovanje tveganja pri tehničnem razvoju
  • Izdelava in uvajanje: Uporaba učinkovitih programov merjenja za podporo tržnim ciljem; Management novega izdel ka in storitve uvajanja; Management distribucijskega vidika uvajanja; Tržno testiranje in post-uvajalna evalvacija; Pregled in kontekst koncepta managementa življenjskega cikla; Strategija umika izdelka s trga

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo