60-125 Kreativni marketing novih izdelkov
magistrski študijski program 2. stopnje Management
Nosilec: izr. prof. dr. Armand Faganel, doc. dr. Danijel Bratina
Vsebina
- Uvod: Strategije razvijanja novih izdelkov – sestavljanje in implementacija; Načrtovanje portfolia novih izdelkov in management; Implementacija razvoja izdelkov; Lastništvo procesa
- Kategorizacija in dodana vrednost: Strategije razvoja izboljšanih, temeljnih in prebojnih izdelkov; Razvoj storitev
- Organiziranje razvoja: Inoviranje v velikih podjetjih; Management timov za razvoj izdelkov; Vplivi in politike na razvoj izdelkov; Distribuirani razvoj novih izdelkov; Pospeševanje razvoja novih izdelkov – tehnike in pasti
- Načrtovanje: Tržne analize in segmentacija za nove izdelke; Seznanjanje s potrebami odjemalcev glede razvoja izdelkov; Vsebinske raziskave za razvoj novih izdelkov; Interakcije med odjemalci in procesom razvoja novih izdelkov
- Priprave na razvoj: Ideje ter generiranje koncepta; Kvantitativna tržna raziskava; Luščenje vre dnosti iz patentnega portfolija; Management tehnologij
- Razvoj: Upravljanje s tveganji med razvojem novega izdelka; Odobritev novega izdelka; Napovedovanje novih izdelkov; Povečevanje uspešnosti razvoja novih izdelkov s strategijo industrijskega dizajniranja; Pomisleki o človeških dejavnikih pri načrtovanju novega izdelka; Hitro prototipiranje; Orodja za obvladovanje tveganja pri tehničnem razvoju
- Izdelava in uvajanje: Uporaba učinkovitih programov merjenja za podporo tržnim ciljem; Management novega izdel ka in storitve uvajanja; Management distribucijskega vidika uvajanja; Tržno testiranje in post-uvajalna evalvacija; Pregled in kontekst koncepta managementa življenjskega cikla; Strategija umika izdelka s trga