64-015 Management mednarodnega poslovanja
magistrski študijski program 2. stopnje Inoviranje in podjetništvo
Nosilec: izr. prof. dr. Dragan Kesič
Vsebina
- Pomen in vloga globalizacije, internacionalizacije in mednarodnega poslovanja
- Globalizacija in internacionalizacija poslovanja
- Pomen inovacij in inovativnosti v mednarodnem poslovanju
- Konkurenca in konkurenčnost v mednarodnem poslovanju s poudarkom na inovativnosti
- Vrste podjetij v mednarodnem poslovanju
- Spodbude in omejitve za mednarodno poslovanje
- Značilnosti poslovanja velikih podjetij v mednarodnem poslovanju
- Značilnosti poslovanja malih podjetij v mednarodnem poslovanju
- Načini vstopa in delovanja na tujih trgih
- Mednarodne organizacije in institucije, ki so pomembne za mednarodno poslovanje – WTO, OECD, IMF, WIPO
- Pomen in vloga WIPO v mednarodnem poslovanju
- Ponarejeni izdelki v mednarodnem poslovanju – zakaj in posledice
- Oblike uravnavanja mednarodnega poslovanja
- Tveganja v mednarodnem poslovanju
- Cene in kalkulacije v mednarodnem poslovanju
- Vloga informacijsko-komunikacijske tehnologije v mednarodnem poslovanju
- Izdelčni management v mednarodnem poslovanju s poudarkom na inoviranju
- Pomen komuniciranja v mednarodnem poslovanju
- Mednarodna pogajanja s poudarkom na inoviranju