Management ustvarjalnosti in inoviranja

60-142  Management ustvarjalnosti in inoviranja

magistrski študijski program 2. stopnje Management

Nosilec: prof. dr. Borut Likar

  Vsebina

Program je namenjen vsem, ki želijo spoznati invencijsko-inovacijski proces, njegovo obvladovanje in inovativne pristope uporabljati pri vsakodnevnem delu.
V uvodnem delu se bodo udeleženci seznanili  s pomenom in pogoji ustvarjalnega razmišljanja in inovativnega dela, ki ga izzivi današnje družbe zahtevajo.
Sledi del vsebin, ki je povezan z invencijsko-inovacijsko verigo in katerih rezultat je konkretna inovacija. Ta se prične z identifikacijo potreb in priložnosti, razvojem ideje, ki jih prek razvojnega procesa pripeljemo do komercializacije oz. faze, ko lahko služi svojemu namenu, torej do inovacije. Poleg samih znanj in orodij se bodo udeleženci seznanili tudi s pomenom ustreznih inovacijskih kompetenc; ustvarjalnosti, poguma, vztrajnosti, timskega dela, vizije ipd.

Drugi del predmeta je usmerjen v managersko obvladovanje inoviranja v organizaciji; tako glede sistemskih dejavnikov kot glede katalizatorjev uspešnega dela.

  • pomen inoviranje v sodobni družbi
  • faze invencijsko-inovacijskega procesa
  • identifikacija potreb in priložnosti
  • ustvarjalno mišljenja
  • vrednotenja idej
  • dokazovanje delovanja novosti
  • zaščita idej in intelektualna lastnina
  • obvladovanje inoviranja v organizaciji
  • sistemski dejavniki inoviranja
  • katalizatorji uspešnega dela
  • inovacijske kompetence

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo