Marketinško komuniciranje

60-321  Marketinško komuniciranje

magistrski študijski program 2. stopnje Management

Nosilec: izr. prof. dr. Armand Faganel

  Vsebina

Namen predmeta

Študent bo znal načrtovati in ocenjevati integrirano marketinško komuniciranje ter procesno pristopati k oblikovanju kreativnih komunikacij z uporabo različnih metod in medijev.

Vsebina

  • Integrirano marketinško komuniciranje - IMK
  • Strateško načrtovanje IMK (oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, digitalno trženje)
  • Načrtovanje in razvijanje kreativnih strategij (kreativni brief, kreativni proces, copywriting, kampanje)
  • Izvajanje in vrednotenje kreativnih strategij
  • Medijske strategije s poudarkom na digitalnih medijih
  • Strategije vidnosti blagovnih znamk
  • Merjenje uspešnosti IMK
  • Ocenjevanje družbenih in etičnih vidikov

 

 

 

 

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo