60-075 Marketinško komuniciranje
magistrski študijski program 2. stopnje Management
Nosilec: izr. prof. dr. Armand Faganel
Vsebina
-
Spreminjajoča narava marketinškega komuniciranja: Komunikacijski splet; Splet komunikacijskega spleta; Integrirani komunikacijski splet: prednosti, ovire, zlata pravila; Intenzivno marketinško komuniciranje; Komunikacijska teorija in modeli; Marketinško komunikacijska industrija; Etika, odgovornost in nadzor
-
Razumevanje delovanja marketinškega komuniciranja: Odjemalčevo procesiranje informacij; Odjemalčevo sprejemanje odločitev; Delovanje marketinškega komuniciranja; Udeleženci, dobavna veriga in medorganizacijska razmerja; Marketing, razmerja ter komuniciranje; Vpliv tehnologije na marketinško komuniciranje
-
Strategije in načrtovanje: Integrirano marketinško komuniciranje; Strategije in načrtovanje; Cilji in pozicioniranje; Blagovna znamka in vloga marketinškega komuniciranja; Korporacijska identiteta in ugled; Finančni viri; Ocenjevanje marketinškega komuniciranja
-
Marketinško komunikacijski splet: Orodja in uporaba; Oglaševanje in strategija; Oglaševalska sporočila in kreativni pristop; tradicionalni mediji; Interaktivni mediji; Načrtovanje medijev; Pospeševanje prodaje: temelji in pristopi, metode in tehnike; Odnosi z javnostmi; Sponzoriranje; Neposredni marketing; Osebna prodaja; Razstave, pozicioniranje izdelkov; terenski marketing, pakiranje
-
Posebne oblike marketinškega komuniciranja: Mednarodno marketinško komuniciranje; Medorganizacijsko marketinško komuniciranje; Interno marketinško komuniciranje
-
Izdelava marketinško komunikacijskega načrta: SOSTAC model načrtovanja: Analiza situacije; Cilji; Strategija; Taktika; Izvedba; Nadzor
-
Izdelava oglaševalske revije: Določitev koncepta in vsebine; Analiza oglaševanja in promocije