Medkulturni odnosi v italijanskem poslovnem svetu (2020)

60-344  Medkulturni odnosi v italijanskem poslovnem svetu (2020)

magistrski študijski program 2. stopnje Management

Nosilec: izr. prof. dr. Nives Zudič Antonič

  Vsebina

Namen predmeta

Namen predmeta je razvijanje zavedanja pomembnosti  kulturnih razlik v poslovnem okolju in razvijanje medkulturne kompetence študentov.

Vsebina

Študenti bodo poglobili poznavanje družbeno-kulturne ravni modernega italijanskega jezika na področjih, ključnih za komunikacijo v mednarodnem poslovnem svetu:

  • posebnosti neformalne in formalne komunikacije v poslovnem okolju v Italiji.

Pragma-lingvistične značilnosti italijanskega poslovnega jezika.
Predstavitev lastne kulture v poslovnem svetu in razumevanje drugih kultur v poslovnih stikih v Italiji:

  • medkulturni odnosi v Italiji
  • razvijanje medkulturne kompetence
  • ustrezen odnos do drugačnosti
  • razumevanje medkulturnosti
  • pragmatika medkulturnega komuniciranja

 

 

 

 

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo