60-143 Medorganizacijski marketing
magistrski študijski program 2. stopnje Management
Nosilec: izr. prof. dr. Armand Faganel, doc. dr. Danijel Bratina
Vsebina
- Strategije v marketingu: Snovanje marketinških strategij; Strategije v prodajnem marketingu; Strategije v nabavnem marketingu; Strategije v marketingu storitev; Udejanjanje marketinških strategij
- Medorganizacijski marketing: Definiranje medorganizacijskih trgov; Povpraševanje in ponudba na medorganizacijskih trgih; Klasificiranje načinov trgovanja; Klasificiranje trgov; Razvoj medorganizacijskega marketinga na internetu
- Obnašanje kupcev na medorganizacijskih trgih: Nakupovalni proces; Vloge pri nakupovanju; Razvoj potreb pri organizacijah
- Izdelčna politika uveljavljenih izdelkov: Klasificiranje vrst izdelkov; Življenjski ciklus izdelka; Management izdelkov; Strategije za uveljavljene izdelke; Management prodajnega osebja
- Cenovna politika: Cena; Določanje cene; Cenovne strategije; Cenovna politika; Cena na internetu; Finančni marketing
- Politika distribucije: Neposredna prodaja; Posredna prodaja; Management konfliktov na poti; Internet kot distribucijski kanal; Multikanalna distribucija
- Vertikalna specializacija: Izbira industrije; Specializacija; Širjenje na druge vertikale v industriji