Medorganizacijski marketing

60-143  Medorganizacijski marketing

magistrski študijski program 2. stopnje Management

Nosilec: izr. prof. dr. Armand Faganel, doc. dr. Danijel Bratina

  Vsebina

  • Strategije v marketingu: Snovanje marketinških strategij; Strategije v prodajnem marketingu; Strategije v nabavnem marketingu; Strategije v marketingu storitev; Udejanjanje marketinških strategij
  • Medorganizacijski marketing: Definiranje medorganizacijskih trgov; Povpraševanje in ponudba na medorganizacijskih trgih; Klasificiranje načinov trgovanja; Klasificiranje trgov; Razvoj medorganizacijskega marketinga na internetu
  • Obnašanje kupcev na medorganizacijskih trgih: Nakupovalni proces; Vloge pri nakupovanju; Razvoj potreb pri organizacijah
  • Izdelčna politika uveljavljenih izdelkov: Klasificiranje vrst izdelkov; Življenjski ciklus izdelka; Management izdelkov; Strategije za uveljavljene izdelke; Management prodajnega osebja
  • Cenovna politika: Cena; Določanje cene; Cenovne strategije; Cenovna politika; Cena na internetu; Finančni marketing
  • Politika distribucije: Neposredna prodaja; Posredna prodaja; Management konfliktov na poti; Internet kot distribucijski kanal; Multikanalna distribucija
  • Vertikalna specializacija: Izbira industrije; Specializacija; Širjenje na druge vertikale v industriji

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo