Podjetniška družba

60-308  Podjetniška družba

magistrski študijski program 2. stopnje Management

Nosilec: prof. dr. Mitja Ruzzier

  Vsebina

Namen predmeta

Namen predmeta je pridobiti znanja in spretnosti o tem, kako analizirati in kritično ovrednotiti posamezne elemente podjetniške družbe ter zasnovati konkretne ukrepe za razvoj in krepitev podjetniške kulture v družbi.

Vsebina

Razvoj podjetniške kulture in podjetniških kompetenc v izobraževalnem sistemu

  • Podjetniške kompetence
  • Podjetniška kultura v osnovnem in srednjem šolstvu

Podjetniška univerza

  • Koncept podjetniške univerze
  • Vloga podjetniške univerze in regionalni razvoj
  • Prenos tehnologij iz javno-raziskovalnih organizacij v gospodarstvo
  • Centri za prenos tehnologij in inovacij
  • Komercializacija inovacij: spin-off in spin-out podjetja

Podjetniški ekosistem

  • Deležniki podjetniškega ekosistema
  • Povezovanje in sodelovanje med akterji podjetniškega ekosistema
  • Podjetniški grozdi
  • Odprto inoviranje
  • Vpliv povezovanja na rast malih in srednje velikih podjetij

Politike spodbujanja podjetništva in inovativnosti

  • Politike in instrumenti spodbujanja inovativnosti in podjetništva na nacionalni in EU ravni
  • Strateška razvojno-inovacijska partnerstva; strategija pametne specializacije
  • Merjenje inovativnosti in spremljanje učinkov ukrepov inovacijske politike

Podjetniški javni sektor

Aktivno državljanstvo

  • Spodbujanje podjetnosti in ustvarjalnosti mladih
  • Krepitev aktivnega državljanstva pri mladih
  • Vključujoče podjetništvo

 

 

 

 

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo