60-343 Poslovna italijanščina 2 (2020)
magistrski študijski program 2. stopnje Management
Nosilec: izr. prof. dr. Nives Zudič Antonič
Vsebina
Namen predmeta
Usposobiti študente za kompetentno komunikacijo v italijanščini v formalnih sporočanjskih položajih; samostojno sprejemanje odločitev pri posredovanju jezikovnih, zgodovinskih ali administrativnih specifik v drugo kulturo; učinkovito komunikacijo v vsakodnevnem delovnem okolju.
Vsebina
Študenti pridobijo specializirano znanje iz italijanskega jezika in italijanske kulture na ravneh ključnih sporočanjskih položajev v poslovnem svetu.
Komunikacijski položaji:
- formalna in poslovna komunikacija
- govorjeni in pisni jezik
Italijanščina v poslovnem svetu:
- argumentacija poslovne ideje
- predstavljanje analize trga
- prednosti in pomanjkljivosti postopkov ustanavljanja podjetja v Italiji
- urejanje formalnega statusa in socialnih pravic v Italiji
- pogajalske strategije za doseganje poslovnega cilja
- jezikovna sredstva za motiviranje ekipe
- jezikovna sredstva za reševanje konfliktov na delovnem mestu
- poslovna komunikacija na družbenih omrežjih (Twitter, blog)
Lansiranje lastne kulture v italofonskem svetu:
- povzemanje ključnih prednosti in pomanjkljivosti
- argumentacija v diskurzu (strinjanje, nestrinjanje, vzročnost, posledičnost)