Poslovna italijanščina 2 (2020)

60-343  Poslovna italijanščina 2 (2020)

magistrski študijski program 2. stopnje Management

Nosilec: izr. prof. dr. Nives Zudič Antonič

  Vsebina

Namen predmeta

Usposobiti študente za kompetentno komunikacijo v italijanščini v formalnih sporočanjskih položajih; samostojno sprejemanje odločitev pri posredovanju jezikovnih, zgodovinskih ali administrativnih specifik v drugo kulturo; učinkovito komunikacijo v vsakodnevnem delovnem okolju.

Vsebina

Študenti pridobijo specializirano znanje iz italijanskega jezika in italijanske kulture na ravneh ključnih sporočanjskih položajev v poslovnem svetu.

Komunikacijski položaji:

  • formalna in poslovna komunikacija
  • govorjeni in pisni jezik

Italijanščina v poslovnem svetu:

  • argumentacija poslovne ideje
  • predstavljanje analize trga
  • prednosti in pomanjkljivosti postopkov ustanavljanja podjetja v Italiji
  • urejanje formalnega statusa in socialnih pravic v Italiji
  • pogajalske strategije za doseganje poslovnega cilja
  • jezikovna sredstva za motiviranje ekipe
  • jezikovna sredstva za reševanje konfliktov na delovnem mestu
  • poslovna komunikacija na družbenih omrežjih (Twitter, blog)

Lansiranje lastne kulture v italofonskem svetu:

  • povzemanje ključnih prednosti in pomanjkljivosti
  • argumentacija v diskurzu (strinjanje, nestrinjanje, vzročnost, posledičnost)

 

 

 

 

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo