Razsežnosti mednarodnega poslovanja

60-146  Razsežnosti mednarodnega poslovanja

magistrski študijski program 2. stopnje Management

Nosilec: izr. prof. dr. Drago Dubrovski , izr. prof. dr. Dragan Kesič

  Vsebina

  • Sodobna izhodišča mednarodne ekonomije, poslovanja in managementa
  • Globalizacija in internacionalizacija
  • Vsebina mednarodnega poslovanja
  • Dejavniki globalne konkurenčnosti
  • Pomen informacij za iskanje, pripravo in izvedbo mednarodnih poslov
  • Sestavine mednarodnega okolja in tveganja
  • Izbiranje tujih ciljnih trgov in tržne strategije
  • Vstop na izbrani tuji trg
  • Izdelek kot osrednji del marketinškega spleta in ponudbe
  • Cena in drugi prodajni pogoji
  • Financiranje mednarodnih poslov
  • Vloga mednarodnih distribucijskih kanalov
  • Mednarodno poslovno komuniciranje
  • Kulturni vidiki pri mednarodnem poslovanju. Jezikovni vidiki pri mednarodnem poslovanju
  • Tuje jezikovne kompetence kot dejavnik konkurenčnosti podjetij
  • Evropska jezikovna priporočila podjetjem

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo