Razvoj startup podjetja: od ideje do blagovne znamke

60-327  Razvoj startup podjetja: od ideje do blagovne znamke

magistrski študijski program 2. stopnje Management

Nosilec: prof. dr. Mitja Ruzzier, izr. prof. dr. Jana Hojnik

  Vsebina

Namen predmeta

Namen predmeta je pridobiti znanja in spretnosti o tem kako zasnovati ter analizirati posamezne elemente blagovne znamke.

Vsebina

  • Specifike in značilnosti startup podjetij
  • Temelji in pomen blagovnih znamk za uspešno komercializacijo inovacij
  • Vloga uporabnikov in podjetnika pri razvoju blagovne znamke – dvodimenzionalni pristop
  • Vključevanje uporabnikov v soustvarjanje znamk startup podjetij
  • Pomen vizije in poslanstva – začetni korak razvoja znamk startup podjetij
  • Postavitev temeljev delovanja; analiza okolja, konkurentov, uporabnikov in samoanaliza
  • Razvoj »zgodbe« - nevidnih identitetnih elementov znamke startup podjetja
  • Razvoj vizualnih elementov znamke
  • Registracija znamke – pravni vidiki
  • Implementacija znamke startup podjetja
  • Komunikacija s ciljni uporabniki in notranjo javnostjo
  • Metrike: validacije in merjenje uspešnosti znamk
  • Uporaba IKT orodij in socialnih omrežij v procesih razvoja znamke startup podjetij

 

 

 

 

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo