60-327 Razvoj startup podjetja: od ideje do blagovne znamke
magistrski študijski program 2. stopnje Management
Nosilec: prof. dr. Mitja Ruzzier, izr. prof. dr. Jana Hojnik
Vsebina
Namen predmeta
Namen predmeta je pridobiti znanja in spretnosti o tem kako zasnovati ter analizirati posamezne elemente blagovne znamke.
Vsebina
- Specifike in značilnosti startup podjetij
- Temelji in pomen blagovnih znamk za uspešno komercializacijo inovacij
- Vloga uporabnikov in podjetnika pri razvoju blagovne znamke – dvodimenzionalni pristop
- Vključevanje uporabnikov v soustvarjanje znamk startup podjetij
- Pomen vizije in poslanstva – začetni korak razvoja znamk startup podjetij
- Postavitev temeljev delovanja; analiza okolja, konkurentov, uporabnikov in samoanaliza
- Razvoj »zgodbe« - nevidnih identitetnih elementov znamke startup podjetja
- Razvoj vizualnih elementov znamke
- Registracija znamke – pravni vidiki
- Implementacija znamke startup podjetja
- Komunikacija s ciljni uporabniki in notranjo javnostjo
- Metrike: validacije in merjenje uspešnosti znamk
- Uporaba IKT orodij in socialnih omrežij v procesih razvoja znamke startup podjetij