60-185 Razvoj uspešne znamke startup podjetja
magistrski študijski program 2. stopnje Management
Nosilec: prof. dr. Mitja Ruzzier, izr. prof. dr. Tina Bratkovič Kregar
Vsebina
- Specifike in značilnosti startup podjetij
- Osnove in pomen blagovnih znamk za uspešno komercializacijo inovacij
- Vloga uporabnikov in podjetnika pri razvoju blagovne znamke – dvodimenzionalni pristop
- Vključevanje uporabnikov v soustvarjanje znamk startup podjetij
- Pomen vizije in poslanstva – začetni korak razvoja znamk startup podjetij
- Postavitev temeljev delovanja; analiza okolja, konkurentov, uporabnikov in samoanaliza
- Razvoj »zgodbe« - nevidnih identitetnih elementov znamke startup podjetja (določitev cene, poslovnega modela, distribucije, vrednot in kulture podjetja, značilnosti produkta/storitev)
- Razvoj vizualnih elementov znamke (grafična podoba, embalaža, sloga, spletna domena)
- Registracija znamke – pravni vidiki
- Implementacija znamke startup podjetja
- Komunikacija s ciljni uporabniki in notranjo javnostjo
- Metrika: preverjanje in merjenje posameznih elementov znamke
- Premoženje znamke; pogled uporabnikov
- Uporaba IKT orodij in socialnih omrežij v procesih razvoja znamke startup
podjetij