Razvoj uspešne znamke startup podjetja

60-185  Razvoj uspešne znamke startup podjetja

magistrski študijski program 2. stopnje Management

Nosilec: prof. dr. Mitja Ruzzier, izr. prof. dr. Tina Bratkovič Kregar

  Vsebina

  • Specifike in značilnosti startup podjetij
  • Osnove in pomen blagovnih znamk za uspešno komercializacijo inovacij
  • Vloga uporabnikov in podjetnika pri razvoju blagovne znamke – dvodimenzionalni pristop
  • Vključevanje uporabnikov v soustvarjanje znamk startup podjetij
  • Pomen vizije in poslanstva – začetni korak razvoja znamk startup podjetij
  • Postavitev temeljev delovanja; analiza okolja, konkurentov, uporabnikov in samoanaliza
  • Razvoj »zgodbe« - nevidnih identitetnih elementov znamke startup podjetja (določitev cene, poslovnega modela, distribucije, vrednot in kulture podjetja, značilnosti produkta/storitev)
  • Razvoj vizualnih elementov znamke (grafična podoba, embalaža, sloga, spletna domena)
  • Registracija znamke – pravni vidiki
  • Implementacija znamke startup podjetja
  • Komunikacija s ciljni uporabniki in notranjo javnostjo
  • Metrika: preverjanje in merjenje posameznih elementov znamke
  • Premoženje znamke; pogled uporabnikov
  • Uporaba IKT orodij in socialnih omrežij v procesih razvoja znamke startup podjetij

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo