60-072 Snovanje in izpeljava podjetniške zamisli
magistrski študijski program 2. stopnje Management
Nosilec: prof. dr. Mitja Ruzzier
Vsebina
-
Osnove izpeljave
podjetniške zamisli na trgu in posebnosti, vezane na mala in srednja podjetja
- Pomen dizajna in dizajnerskega razmišljanja pri iskaju rešitev in snovanju novih izdelkov/storitev/entitet oziroma poslovnih modelov organizacij
- Metode in tehnike kreativnega razmišljanje za iskanje rešitev podjetniških izzivov
- Osnove etnografskih metod opazovanja in raziskovanja
- Vloga in pomen interdisciplinarnega pristopa ter timskega dela pri reševanju problemov ter snovanju in izpeljavi podjetniške zamisli
- Osnove in pomen (hitrega) prototipiranja
- Poslovno modeliranje, načrtovanje poslovnih modelov za mala in srednja podjetja, podjetniške rešitve
- Komercializacija in implementacija novih izdelkov in storitev na trg
- Uporaba IKT orodij v procesih inoviranja in kot podpora za vključevanje uporabnikov v inovacijski proces
- Uporabniško usmerjeno inoviranje in odprto inoviranje