64-016 Socialno podjetništvo in socialne inovacije
magistrski študijski program 2. stopnje Inoviranje in podjetništvo
Nosilec: prof. dr. Doris Gomezelj Omerzel
Vsebina
- Pojem in definicije socialnega podjetja
- Pomen socialnega podjetja za okolje, v katerem deluje
- Socialni in finančni učinki podjetniške aktivnosti
- Različni modeli in oblike socialnega podjetja
- Analiza socialnega podjetništva doma in v tujini
- Primeri uspešnih socialnih podjetij
- Vloga različnih deležnikov in odločevalcev pri razvoju socialnega podjetništva
- Vpliv zakonov in usmeritev države na razvoj socialnega podjetništva
- Vrednotenje možnosti za razvoj socialnega podjetništva v določenem okolju
- Proces socialnih inovacij
- Združevanje posameznikov, idej in virov
- Podpora socialnim inovacijam
- Mehanizmi, ovire in realnost o ustanovitvi in vodenju trajnostnega socialnega podjetja
- Uporaba metode design thinking v socialnem podjetništvu in socialnih
inovacijah