60-015 Strateški management
magistrski študijski program 2. stopnje Management
Nosilec: prof. dr. Roberto Biloslavo
Vsebina
- Uvod v strateški management: Kaj je strategija, strateški management.
- Zunanja analiza: analiza panoge & trendov, analiza PEST, analiza 5 silnic.
- Notranja analiza: Konkurenčna prednost, temeljne zmožnosti, organizacijska struktura, procesi, kultura.
- Oblikovanje poslovnih strategij: stroškovno vodstvo, diferenciacija, poslovni modeli, Blue Ocean strategije.
- Oblikovanje korporacijskih strategij: diverzifikacija, vertikalna integracija, Portfolio vs Sinergija, BCG matrika.
- Strategije omrežja: Alianse, skupna vlaganja, tekmovanje vs. sodelovanje, organizacijske odvisnosti.
- Globalne strategije: internacionalizacija: Motivacija & Vzorci, ustvarjanje transnacionalnih podjetij
- Izvajanje strategije in strateške spremembe: Izvajanje strategije, strateške spremembe.
- Vodenje & Korporacijsko upravljanje: Delničarji vs Interesne skupine, nadzorni sveti, uprava, vloga vodij.
- Družbena odgovornost podjetij: Etika, družbena
odgovornost.