Strateški management

60-015  Strateški management

magistrski študijski program 2. stopnje Management

Nosilec: prof. dr. Roberto Biloslavo

  Vsebina

  • Uvod v strateški management: Kaj je strategija, strateški management.
  • Zunanja analiza: analiza panoge & trendov, analiza PEST, analiza 5 silnic.
  • Notranja analiza: Konkurenčna prednost, temeljne zmožnosti, organizacijska struktura, procesi, kultura.
  • Oblikovanje poslovnih strategij: stroškovno vodstvo, diferenciacija, poslovni modeli, Blue Ocean strategije.
  • Oblikovanje korporacijskih strategij: diverzifikacija, vertikalna integracija, Portfolio vs Sinergija, BCG matrika.
  • Strategije omrežja: Alianse, skupna vlaganja, tekmovanje vs. sodelovanje, organizacijske odvisnosti.
  • Globalne strategije: internacionalizacija: Motivacija & Vzorci, ustvarjanje transnacionalnih podjetij
  • Izvajanje strategije in strateške spremembe: Izvajanje strategije, strateške spremembe.
  • Vodenje & Korporacijsko upravljanje: Delničarji vs Interesne skupine, nadzorni sveti, uprava, vloga vodij.
  • Družbena odgovornost podjetij: Etika, družbena odgovornost.

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo