Temelji podjetništva

06-318  Temelji podjetništva

univerzitetni študijski program 1. stopnje Management

Nosilec: izr. prof. dr. Jasna Auer Antončič

  Vsebina

Namen predmeta

  • Glavni namen predmeta je študente naučiti vsebin povezanih s podjetniškim delovanjem in ustanavljanjem podjetja. S študijem podjetniških vsebin bomo študente vzpodbudili  k razmišljanju o ustanavljanju lastnih podjetij. Namen je tudi  povezovanje temeljnega znanja, pridobljenega predvsem pri drugih obveznih predmetih, ter povezovanje znanja z različnih področij in njegova uporaba v poslovnem okolju in  razvoj veščin in spretnosti v uporabi znanja pri lastnem ali skupinskem projektu.

Vsebina

    Opredelitev in vidiki podjetništva: opredelitve podjetnika, podjetnik posameznik in drugi vidiki podjetništva.
    Namen in problematika razvoja podjetja od nastanka do morebitne podjetniške žetve.
    Poslovni primeri iz podjetništva, primeri dobrih praks.
    Izbrane teme iz podjetništva (podjetnik posameznik in psihološke značilnosti v podjetništvu,  sociološke značilnosti in podjetniške mreže, start-up podjetništvo, notranje podjetništvo, socialno podjetništvo, družinsko podjetništvo, podporno okolje).
    Poslovna zamisel in poslovni načrt /model: ustvarjalnost in poslovna zamisel; analiza panoge in konkurence; načrt trženja; finančni načrt, organizacijski načrt in management človeških virov; finančni viri; drugi elementi poslovnega načrta/modela. Uporaba poslovnega načrta v primerjavi s poslovnim modelom pri načrtovanju posla.



    Družbena omrežja

    Izobraževanje

    Kazalo