Uvod v marketing

06-311  Uvod v marketing

univerzitetni študijski program 1. stopnje Management

Nosilec: prof. dr. Tina Vukasović

  Vsebina

Namen predmeta

  • Namen predmeta je razviti osnovna marketinška znanja in uporabljati marketing  kot poslovni koncept ter dejavnost v organizaciji.


Vsebina

  • Razvoj in opredelitev marketinga (trženja).
  • Temeljni marketinški (tržni) koncepti.
  • Tržno okolje: analiza notranjega in zunanjega okolja.
  • Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja: opredelitev vedenja potrošnikov, dejavniki, ki vplivajo na vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja, spremembe vedenja potrošnikov kot posledica dogodkov v okolju (gospodarska kriza, pandemija covid-19, podražitve na trgu pogonskih goriv, živilskih izdelkov...).
  • Tržno raziskovanje: proces tržnega raziskovanja.
  • Segmentiranje in pozicioniranje na trgu.
  • Definiranje ključnega kupca (''user persona''): proces definiranja in pristop k definiranju ključnega kupca.
  • Trženjski splet: 4P in 7P.
  • Blagovna znamka: osnovni koncepti blagovne znamke in njeno upravljanje.
  • Digitalni marketing in digitalni trendi v marketingu (trženju).
  • Razsežnosti etike pri trženju izdelkov/storitev.


 

 

 

Družbena omrežja

Izobraževanje

Kazalo