06-311 Uvod v marketing
univerzitetni študijski program 1. stopnje Management
Nosilec: prof. dr. Tina Vukasović
Vsebina
Namen predmeta
- Namen predmeta je razviti osnovna marketinška znanja in uporabljati marketing kot poslovni koncept ter dejavnost v organizaciji.
Vsebina
- Razvoj in opredelitev marketinga (trženja).
- Temeljni marketinški (tržni) koncepti.
- Tržno okolje: analiza notranjega in zunanjega okolja.
- Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja: opredelitev vedenja potrošnikov, dejavniki, ki vplivajo na vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja, spremembe vedenja potrošnikov kot posledica dogodkov v okolju (gospodarska kriza, pandemija covid-19, podražitve na trgu pogonskih goriv, živilskih izdelkov...).
- Tržno raziskovanje: proces tržnega raziskovanja.
- Segmentiranje in pozicioniranje na trgu.
- Definiranje ključnega kupca (''user persona''): proces definiranja in pristop k definiranju ključnega kupca.
- Trženjski splet: 4P in 7P.
- Blagovna znamka: osnovni koncepti blagovne znamke in njeno upravljanje.
- Digitalni marketing in digitalni trendi v marketingu (trženju).
- Razsežnosti etike pri trženju izdelkov/storitev.