60-340 Vedenje potrošnikov in tržnikov (2020)
magistrski študijski program 2. stopnje Management
Nosilec: izr. prof. dr. Armand Faganel, doc. dr. Danijel Bratina
Vsebina
Namen predmeta
Študentje bodo preučevali tržne odnose, tj. sodelovanje med kupci, potrošniki in tržniki, prodajalci ter obravnavali pričakovanja in možnosti obojih. Nakupno in ponakupno vedenje se hitro spreminja tako v potrošniškem kot medorganizacijskem marketingu, zato bo dan poseben poudarek tudi digitalnemu marketingu.
Vsebina
- Marketing kot omrežje odnosov
- Potrošniki in marketing na osnovi odnosov
- Vedenje potrošnikov in psihološki dejavniki
- Motivacija potrošnikov, stališča, situacijski vplivi in nakupno vedenje
- Pričakovanja in zadovoljstvo potrošnikov
- Individualno in skupinsko nakupno odločanje
- Vedenje potrošnikov na spletu
- Osebna prodaja danes
- Raziskovanje vedenja potrošnikov in tržnikov