Modul 'Jeziki v poslovnem okolju' je oblikovan tako, da povečuje jezikovne in kulturne spretnosti študentov. Predavanja pri posameznih predmetih potekajo v angleškem, nemškem, italijanskem in ruskem jeziku ter pokrivajo teme kot so: angleščina kot svetovni jezik, jezikovne strategije in mala ter srednje velika podjetja, bonton, običaji in kultura v nemško govorečih državah ter kulturna identiteta v Ruski federaciji.
Vsi predmeti temeljijo na z raziskavami podprtem učenju in poučevanju, ki ponujajo študentom možnost za pridobivanje praktičnih izkušenj glede obvladovanja izzivov, s katerimi se srečujejo mala in srednje velika podjetja pri uporabi tujih jezikov.
1. letnik |
2. letnik |
Management in organizacija (9KT) |
Obvezni predmeti
|
Management poslovnih procesov (9KT) | Vodenje (6KT) |
Strateški management 2 (9KT) | Raziskovalna metodologija v družboslovju (6KT) |
Management oskrbnih verig (9KT) | Magistrska naloga (18KT) |
Računovodstvo za management (6KT) |
Modul ''Jeziki v poslovnem okolju''
|
Finančni management 1 (6KT) | Angleščina kot globalni jezik (6KT) |
Marketinške strategije (6KT) | Jezikovne strategije in MSP (6KT) |
Podjetniška družba (6KT) | Jezikovne in kulturne prepreke in evropsko podjetništvo (6KT) |
Izbirni predmeti
|
|
Izbirni predmet 1 (6KT) | |
Izbirni predmet 2 (6KT) |
*KT = kreditne točke