Današnje poslovno okolje se nenehno razvija. Globalizacija, nove informacijske tehnologije in novi kanali distribucije spreminjajo perspektivo trženja in način prodaje. Če želimo konkurirati v svetovnem okolju, moramo dostopati do novih trgov, se spoprijeti z novimi konkurenti in, kar je najpomembneje, pristopiti h komercialnemu in trženjskemu upravljanju z bolj inovativne perspektive.
Potrošniki so vse bolj zahtevni in imajo dostop do informacij, s pomočjo katerih se lahko odločajo. Za izpolnitev njihovih pričakovanj potrebujejo podjetja dobro usposobljene strokovnjake, s sodobno marketinško izobrazbo, veščinami za neprestano razvijajoč se trg in sposobnostjo, da v celoti izkoristijo nove tehnologije.
Modul je zasnovan tako, da vam omogoča, da vodite te spremembe in spremenite tržne priložnosti in izzive v konkurenčno prednost za podjetje. Program vam omogoča vpogled v najnovejše tržne trende in poglobljeno razumevanje organizacijskih vidikov, ki ustvarjajo vrednost podjetja in blagovne znamke, kar predstavlja ključne dejavnike za rast katere koli organizacije.
Temeljni predmeti programa prinašajo v predavalnico učenje iz najnovejših raziskav, saj nudijo dobro zaokroženo, kritično analizo vedenja potrošnikov in analizo podatkov v okviru resničnih poslovnih izzivov. Dobili boste poglobljeno razumevanje potrošniških trgov, ki temelji na vrhunskih raziskavah in vpogledu v človeško vedenje. Prav tako boste razvili svoj talent in strokovno znanje na področju analize podatkov, kar vam bo omogočilo strateški pristop k oblikovanju in razvoju trženjskih kampanj.
Ta edinstvena kombinacija človeškega vpogleda, analitičnega strokovnega znanja in poslovnega razumevanja vam bo dala orodja za ustvarjanje resnično učinkovitih rešitev, ki temeljijo na dokazih, za vedno spreminjajoče se tržne izzive, s katerimi se srečujejo podjetja po vsem svetu.
1. letnik |
2. letnik |
Management in organizacija (9KT) |
Obvezni predmeti
|
Management poslovnih procesov (9KT) | Vodenje (6KT) |
Strateški management 2 (9KT) | Raziskovalna metodologija v družboslovju (6KT) |
Management oskrbnih verig (9KT) | Magistrska naloga (18KT) |
Računovodstvo za management (6KT) |
Modul ''Marketing''
|
Finančni management 1 (6KT) | Management blagovnih znamk (6KT) |
Marketinške strategije (6KT) | Marketinško komuniciranje (6KT) |
Podjetniška družba (6KT) | Tržno pravo - izbrane teme (6KT) |
Izbirni predmeti
|
|
Izbirni predmet 1 (6KT) | |
Izbirni predmet 2 (6KT) |
*KT = kreditne točke