Objavljamo predloge tem doktorskih disertacij. Predlagane teme so zgolj informativne narave in so predvsem v pomoč študentom pri odločanju o izbiri področja in vsebine doktorske disertacije. Študenti lahko predlagajo naslov in vsebino posameznemu mentorju tudi sami. Za več informacij o posamezni objavljeni temi se obrnite na visokošolskega učitelja, ki je temo predlagal. Seznam bomo sproti posodabljali in dopolnjevali.
Katedra za ekonomijo
prof. dr. Žiga Čepar
- Analiza vpliva staranja prebivalstva na trg dela (na plače, zaposlenost, produktivnost, mobilnost, …)
- Analiza vpliva staranja prebivalstva na ekonomsko blaginjo
- Analiza vpliva staranja prebivalstva na izobraževanje
prof. dr. Štefan Bojnec
- Naložbe, nepovratna sredstva in uspešnost poslovanja podjetij
- Dejavniki porabe turistov: kongresni turizem
- Življenjski cikel proizvoda/turistične destinacije
- Dejavniki mednarodne konkurenčnosti
Katedra za finance
izr. prof. dr. Tatjana Horvat
- Financiranje ali revizija javnih zavodov ali lokalnih skupnosti
izr. prof. dr. Suzana Laporšek
- Teme s področja trga dela in poslovnih financ
izr. prof. dr. Igor Stubelj
- Razne teme s področja financ
Katedra za management:
prof. dr. Andrej Bertoncelj
- Medkulturni dialog in pomen kulture za trajnostni razvoj
- Management trajnostnega razvoja
prof. dr. Roberto Biloslavo
- Modrost in vodenje
- Socialne inovacije kot strateška prednost
- Strateški management za trajnostni razvoj
izr. prof. dr. Aleksander Janeš
- Model presoje tehnološke sposobnosti podjetja
- Model kakovosti kot konkurenčne prednosti podjetja
prof. dr. Borut Likar
- Model obvladovanja problemske faze inovacijskega procesa (Fuzzy Front End of Innovation) kot pomembnega dejavnika uspešnosti inovativnih podjetij predelovalne dejavnosti. Somentor doc. dr. Tone Češnovar iz UL Fakulteta za strojništvo
- Inovativni model spodbujanja organizacijske/inovacijske kulture v MSP. Somentorica: izr. prof. dr. Maja Meško
- Uspešni modeli prenosa znanja in idej in R rezultatov (Technology Transfer) iz javnih raziskovalnih organizacij v industrijo v Sloveniji (in v tranzicijskih državah)
- Pomen in možnosti odprtega inoviranja v SME v tranzicijskih državah
- Model inoviranja v javnem sektorju
- Modeli napovedovanja uspešnosti MSP, Start-up, Spin-off in drugih podjetij/projektov z uporabo mehke logike (fuzzy logic) in klasičnih statističnih metod. Somentor: doc. dr. Franci Pušavec (UL FS)
prof. dr. Mirko Markič
- Splošni management
- Management varnosti in zdravja pri delu
- Management trajnostnega razvoja
prof. dr. Maja Meško
- Teme s področja managementa v letalskem prevozništvu
Katedra za marketing
izr. prof. dr. Armand Faganel
- Prestopne ovire kot dejavnik zmanjševanja odliva odjemalcev v panogi ...
- Motivacija in pričakovanja v ozadju shem zvestobe
- Vpliv kakovosti izdelka na zvestobo potrošnika pri izdelkih visoke in nizke vpletenosti
- Analiza maloprodajnih strategij obvladovanja poligamnega vedenja potrošnikov
- Preučevanje odnosa med zaznanim tveganjem in vrednostjo blagovne znamke
- Povezava med imidžem blagovne znamke in dostopnostjo izdelka
- Vpliv prepričanj in stališč na oblikovanje nakupne namere za izdelke iz klasične in spletne trgovine
- Analiza sprememb v teorijah neposrednega marketinga zaradi vpliva digitalnih medijev
- Športni marketing in konstrukcija nacionalne identitete
- Otroci kot potrošniki digitalnih tehnologij
- Zaznavanje in uporaba informacij o sestavinah na embalaži prehrambenih izdelkov
- Potrošnja genetsko modificirane hrane
- Oblikovanje in ohranjanje vzorcev vedenja pri potrošnikih
- Heterogenost potrošnikov pri dolgoročnih učinkih cenovnih promocij
- Vloge potrošnika, umetnika in kulturnega posrednika kot proizvajalcev / potrošnikov pomenov
- Trženje tradicionalno moških izdelkov ženskim potrošnikom
- Izdelki kot označevalci zaželenega življenjskega sloga
- Dejavniki namere nakupovanja zelenih širokopotrošnih izdelkov
- Motivacijski dejavniki nakupovanja funkcionalne hrane
- Superživila: trženje, zaznavanje, zavajanje
- Uporaba družbenih medijev za ustvarjanje povpraševanja pred uvedbo izdelka
- Analiza modela marketinških strategij podjetja z logotipom odgriznjenega jabolka
- Medijski splet milenijcev in generacije Z
- Vizija maloprodaje prihodnosti
- Proximity marketing: tehnologije, modeli in praksa
- Lobistično komuniciranje v Bruslju
- Druge teme po dogovoru
Katedra za podjetništvo
prof. dr. Mitja Ruzzier
- Poslovni modeli podjetij (inoviranje poslovnih modelov, razvoj poslovnih modelov,…)
- Startupi (podporno okolje, razvoj startupov, množično financiranje – crowfunding …)
- Inoviranje (vitko inoviranje, lean metode, razvoj novih produktov in storitev, financiranje razvoja, crowdfunding)
- Dizajnersko razmišljanje (design thinking, primeri razvoja, uporaba v praksi,…)
- Internacionalizacija poslovanja (podporno okolje, primeri, strategije za konkretna podjetja, razlike mala in velika podjetja)
- Razvoj blagovnih znamk (v startupih, v neprofitnih organizacijah, socialnih podjetjih, modeli razvoja znamk, sbfunnel prstop)
- Delo na obstoječih bazah podatkov povezanih z raznimi raziskovalnimi projekti v okviru zgornjih tem
izr. prof. dr. Tina Bratkovič Kregar
- Teme s področja podjetniških mrež
Katedra za politologijo, sociologijo, komuniciranje, etiko in kulturologijo v managementu
doc. dr. Primož Šterbenc
- Izvori begunskega vala v Evropo iz muslimanskega sveta: Afganistan, Irak, Sirija.
- Muslimanski svet kot svetovna ekonomska in politična »periferija«.
- Protiislamski diskurz na Zahodu.
Katedra za poslovno informatiko
izr. prof. dr. Viktorija Florjančič
- Odprto-izobraževanje in dostop do odprtih vsebin
- Uporaba in učinki IT v izobraževanju
- Uporaba in učinki uporabe IT za potrebe usposabljanja
- IKT pismenost učencev/dijakov/študentov v povezavi z učnim uspehom ali učnimi rezultati
- Kakovost e-študija
- Vzpostavitev sistema spremljanja kompetenc v visokem šolstvu
Spodnje teme spadajo bolj na področje Managementa v izobraževanju, vendar je predlog Katedre za management, da jih pridruženi člani podajo v svojih katedrah
- Vključevanje (priznavanje) odprtega izobraževanja v sistem visokega šolstva
- Sodobne metode poučevanja v visokem šolstvu
- Vrednotenje dela učiteljev v visokem šolstvu
prof. dr. Dušan Lesjak
- Managemement visokega šolstva
- Financiranje visokega šolstva
Katedra za pravo
izr. prof. dr. Matjaž Nahtigal
- Upravljanje družb v posredni ali neposredni lasti države – primerjalni pregled
izr. prof. dr. Elizabeta Zirnstein
- Višine odškodnin za trpinčenje na delovnem mestu (mobing) - preventivni učinek na delodajalca
izr. prof. dr. Danila Djokić
- Kvaliteta korporacijskega upravljanja javnih družb v RS
- Razmerje principal agent po kontinentalnem in angleškem pravu
Katedra za računovodstvo in revizijo
izr. prof. dr. Mateja Jerman
- Pozitivna računovodska teorija – oportunistično delovanje poslovodstva pri računovodenju izbranih računovodskih kategorij
izr. prof. dr. Franko Milost
- Računovodsko obravnavanje nevidnih sredstev podjetja
Katedra za raziskovalno metodologijo v družboslovju
prof. dr. Anita Trnavčević
- Odnos do kvalitativnega raziskovanja med slovenskimi raziskovalci na področju družboslovja