FestINNO združuje čezmejni prostor - tudi letos rekordnih več kot 800 gledalcev

12. Festival inovativnosti je bil že 2. leto zapored izveden virtualno. Izjemne vsebine, odlični gosti, zanimivi pogovori, debate, predavanja, delavnice, okrogle mize in čezmejni natečaj za najbolj inovativne poslovne ideje študentov INNOchallenge, si je tako ogledalo več kot 800 gledalcev iz Slovenije, Italije in širše Evrope. Slovenski in mednarodni študentje, podjetniki, predstavniki podpornih institucij in zainteresirane javnosti, so si ogledali kar 21 različnih interaktivnih vsebin, s preko 1600 ogledi, v treh različnih jezikih – slovenščini, italijanščini in angleščini.

K letošnji izvedbi je kot soorganizator pristopil italijanska partnerska institucija, Univerza v Udinah, ki je znatno prispevala k vsebinam in udeležbi, kar prinaša pomemben korak k uresničitvi vizije regijskega podjetniškega dogodka. Finančno podporo dogodku je izkazala tudi Agencija SPIRIT, Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije, ki je v lanskem letu tudi izbrala FestINNO za enega od najboljših projektov za spodbujanje podjetniškega duha, s čimer ga je tudi Evropska komisija priznala za nacionalnega zmagovalca v okviru te kategorije. Poleg navedenih, pa je vsebine prispevalo še veliko posameznikov in organizacij, ki jih smatramo za so-ustvarjalce dogodka.

Letošnji FestINNO je postregel z izborom izjemno zanimivih vsebin s področij digitalizacije, trajnosti, učenja in inovativnosti. Prisotni so poslušali in aktivno sodelovali na dogodkih o servitizaciji, generaciji Z v delovnih okoljih, učinkovitem poslovnem komuniciranju in pogajanju, crowdfunding množičnem financiranju, intelektualni lastnini za start-upe, uspešni zgodbi podjetja Illy, pospeševanju ponovnega zagona našega območja in še več.

INNOchallenge je seveda prinesel tudi zmagovalce natečaja, ki so letos bili: Forestune, Panic Mode, The Avanger Beep, The Impostor center (vsi UP Fakulteta za management), GastroFab (UP Fakulteta za turistične študije - TURISTICA) in The Fear village (Universita Ca'Foscari, Benetke). Glavni zmagovalec, ki so ga izbrali gledalci na zaključnem dogodku, pa so postali GastroFab iz UP FTŠ Turistica.

Dogajanje na FestINNO 2021 so spremljali seveda tudi študentje, ki so bila najštevilčnejša skupina obiskovalcev. Benjamin Kralj je o dogodku dejal: »Kot predstavnik Študentskega sveta UP Fakultete za management in tutor 3.letnikov moram prireditev prav osebno pohvaliti. Organizacija in potek včerajšnjih delavnic FESTINNA je bila na zelo visokem nivoju. Odziv sošolcev je bil izjemno saj je bila to res zanimiva izkušnja in priložnost za pridobitev novega znanja.«

»Z letošnjo tematsko usmeritvijo FestINNO, »POSPEŠITI PONOVNI ZAGON«, smo na prireditvi iskali refleksije, misli in izkušnje za hitrejšo vrnitev v normalnost s pomočjo trajnosti, digitalizacije, učenja in inovativnosti, ki so tudi v luči smernic digitalizirane Evrope. S celotno izkušnjo izvedenega dogodka in vsebinami smo dokazali, da smo se na UP Fakulteti za management sposobni soočiti z danimi izzivi, in podati prispevek k hitrejšemu zagonu. V sodelovanju z različnimi partnerji, pa lahko to naredimo še bolje in hitreje! Hvala vsem in se vidimo prihodnje leto na FestiNNO 2022!« pa je po prireditvi povedal glavni organizator in predstojnik katedre za podjetništvo na UP FM prof. dr. Mitja Ruzzier.

FestINNO se nedvomno vrača tudi naslednje leto – še večji in še boljši, bo nedvomno postregel z aktualnimi vsebinami, izjemnimi nasveti in veliko mero novega znanja za študente, podjetnike, podporne organizacije in vso ostalo zainteresirano javnosti.

 

Tekst: Prof. dr. Mitja Ruzzier, Vodja prireditve in predstojnik katedre za podjetništvo, UP FM

Photo: Arhiv FestINNO 2021

FestINNO 2021

31. maj 2021 | FM | Izobraževanje

Družbena omrežja

Kazalo