Gost iz prakse: Nenapisana pravila in skrivnosti Crowdfundinga

“Če imate eno idejo, je na svetu zagotovo 1000 ljudi, ki bi se jim zdela zanimiva.” Kako to idejo spremeniti v svoj podjetniški projekt? V okviru predmeta "Podjetniški projekt" na dodiplomskem študijskem programu Management, je 19. 10. 2021 Niko Klanšek, študentom predstavil in približal svet množičnega financiranja (eng. Crowdfundinga).

 

 

Niko Klanšek je podjetnik, svetovalec, vlagatelj in ustanovitelj podjetja BizMe. G. Klanšek je študentom pobliže predstavil svoje bogate izkušnje in skrivnosti uspešnih crowdfunding – Kickstarter kampanj in dragocene lekcije neuspešnih projektov.

Študentje smo dobili celosten vpogled v snovanje in vodenje crowdfunding kampanje. Spoznali smo vse faze priprave na crowdfunding kampanjo, vodenje kampanje in dejavnosti, ki sledijo pred, med in po uspešno zaključeni kampanji. Spoznali in izvedeli smo informacije, kot so:

  • kako preveriti, ali obstaja potencial, da bo vaša kampanja uspešna (“fail fast” strategija);
  • kaj so ključni elementi uspešne crowdfunding kampanje;
  • kako graditi skupnost potencialnih podpornikov pred začetkom kampanje;
  • nasveti in triki za pripravo učinkovitih marketinških materialov;
  • kako ustvariti proračun crowdfunding projekta;
  • kateri produkti in nagrade so primerne za crowdfunding in kako jih najučinkoviteje razporediti;
  • primere uspešnih kampanj;
  • kako zavarovati svojo idejo, kaj so pravni vidiki crowdfunding kampanj ipd.

 

Predavatelj se je potrudil, da je čim bolj poglobljeno predstavil kaj so ključni gradniki kampanj množičnega financiranja in kako jo lahko načrtujejo tudi sami. S konkretnimi primeri in bogatimi izkušnjami iz prakse smo udeleženci predavanja dobili osnovne informacije, ki nam bodo lahko pomagale pri snovanju svoje crowdfunding kampanje v prihodnosti.

G. Klanšek je prijazno ponudil, da nam je študentom na voljo za kakršna koli vprašanja in pomoč tudi po predavanju in nas povabil, da se poveže,o z njim na družbenih omrežjih ali se pridružimo crowdfunding dogodkom, ki jih organizira.

 

Zapisala: Inja Dovšak, študentka 3. letnika Management VS

4. november 2021 | FM | Izobraževanje

Družbena omrežja

Kazalo