Predavanja pri predmetu "Marketing Communication" na magistrskem podiplomskem študijskem programu Management je popestril mag. Igor Vlačič iz podjetja Neuroagencija d.o.o., ki je študentom predstavil planiranje in izvedbo marketinške kampanje.
Gost je v okviru predavanja predstavil aplikativno uporabo načel raziskovanja trga in organiziranja uspešne kampanje na primeru lokalnih volitev v sosednji državi. Ob tem je vseskozi poudarjal pomen etičnega ravnanja in odločanja vseh deležnikov, predvsem pa tržnika. Organizatorji političnih kampanj se soočajo s številnimi težavami in priložnostmi, poudaril je tudi podobnosti in razlike klasičnega in političnega marketinga.
Predstavil je model političnega marketinga z vidika strukturnih in procesnih značilnosti. Strukturne značilnosti vključujejo naravo izdelka, organizacijo in trg; opisuje posledice za management marketinga. Procesne značilnosti se nanašajo na postopke in sisteme, ki urejajo marketinško dejavnost, in njihove posledice; na kratko je predlagal ustrezne strateške odzive.