Knjiga dr. Faganela uvrščena v Olympic World Library

Knjiga »Vplivi in ​​posledice za športno industrijo v obdobju po COVID-19« (eng. Impacts and implications for the sports industry in the POST-COVID-19 era), katere urednik je izr. prof. dr. Armand Faganel in jo je s soavtorji iz Nemčije, Kolumbije, Velike britanije, ZDA, Indije, Portugalske, Poljske, Turčije, Avstralije, Srbije in drugod uredil in izdal pri ameriški založbi IGI Global, je bila uvrščena v knjižnico Olympic World Library švicarske fundacije Olympic Foundation for Culture and Heritage

Športna industrija je v preteklih letih dosegla impresivno globalno rast, pri čemer so k njenemu vzponu prispevali dejavniki od uvedbe e-športa in novih načinov spremljanja športov do sponzorstev in digitalnih medijev. Pandemija COVID-19 pa je prinesla hitre spremembe v tem sektorju. Športne sezone so se nenadno končale, spremenile so se potrošniške navade, igre v živo in komercialni leti so bili prekinjeni, hotelov ni bilo mogoče rezervirati, potrošniki pa so se spremenili v zapornike v svojih domovih. Tudi v medijih ni bilo možno slediti športnim dogodkom v živo, zato so bili specializirani športni kanali prisiljeni predvajati stare posnetke. Tudi športniki so se trudili in poskušali uporabljati kreativne metode za povečanje vrednosti svoje blagovne znamke v teh težkih časih. Ker je bila večina športnih lig med pandemijo zaprta, z nekaj izjemami, ki so nastopale na praznih prizoriščih, so omejitve zmanjšale športno izkušnjo v primerjavi z obdobjem pred COVID-19, posledice pa so bile globalne. 

Knjiga »Vplivi in ​​posledice za športno industrijo v obdobju po COVID-19« raziskuje spremembe, ki so bile in jih bodo še naprej povzročale nepričakovane motnje, ki so nastale kot posledica pandemije v športni industriji, pri potrošnji navijačev in rekreativnih navadah. Poglavja raziskujejo status športa po pandemiji, poti do okrevanja in prihodnost športne industrije, skupaj s številnimi vplivi in ​​težavami, ki so se pojavile zaradi sprememb v panogah, ki jih je zahteval COVID-19. Zajete so  pomembne teme, kot so duševno zdravje, vplivi na športnike in trenerje, tržna vrednost poklicnega športa, vedenje potrošnikov v času COVID-19 ter spremembe v trženju, turizmu in poslovanju, zato je ta knjiga namenjena športnim menedžerjem, tržnikom, agencijam, medijskim strokovnjakom, vodjem blagovnih znamk, strokovnjakom za fitnes, praktikom, zainteresiranim stranem, raziskovalcem, akademikom in študentom, ki jih zanimajo vplivi na športno industrijo in obeti za šport v obdobju po COVID-19. 

Pri urednikovanju izdaje sta poleg izr. prof. dr. Armanda Faganela sodelovala tudi izr. prof. dr. Igor Rižnar (oba iz UP Fakultete za management) in izr. prof. dr. Arne Baruca (iz Texas A&M University, ZDA).

 

17. marec 2022 | FM | Raziskovanje in svetovanje

Družbena omrežja

Kazalo