V ponedeljek, 8. januarja 2024, smo imeli priložnost prisluhniti navdihujoči zgodbi Urške Orel Bernetič, doktorske študentke UP FM, ki nas je s svojo podjetniško potjo popeljala skozi ključne izzive in uspehe. Urška nas je spodbudila k premagovanju ovir in vztrajanju pri uresničevanju svojih ciljev.
Doktorska študentka UP FM, soustanoviteljica treh spletnih trgovin in marketinške agencije, Urška Orel Bernetič, nas navdihuje s svojim pogledom na podjetništvo. Z njo smo razpravljali o pomembnosti zastavljanja ciljev, njeni poti od prve spletne prodaje do učenja in raziskovanja ter ključnih načelih, ki vodijo skozi poslovno življenje.
"Pri zastavljanju ciljev je ključno postavljati najprej majhne cilje in nato napredovati," poudarja Urška. Njena prva spletna prodaja, iPhone ovitki, je bila prelomnica, ki jo je spodbudila k odprtju prve spletne trgovine. Dve vodili, ki ju je postavila kot temeljna načela v poslu, sta "I WILL NEVER QUIT" in "I WILL MAKE ACTIONS EVERY DAY".
Njene smernice za uspeh vključujejo “narediti stvari takoj (ASAP)”, ne odlagati na jutri, kar lahko naredite danes, postavljanje realnih, dosegljivih ciljev ter izogibanje primerjanju z drugimi. Poudarja pomen mreženja in podpore prijateljev ter družine na podjetniški poti. "Ko greste v podjetništvo, pričakujte spremembo v družbi," svetuje Urška. Podjetništvo namreč združuje enako misleče posameznike.
Med ključnimi nasveti za osebni in poslovni razvoj izpostavlja splošno razgledanost, ki zajema razumevanje politike, zakonodaje, računovodstva ter poudarja pomen vsakodnevnega učenja. Urška je delila tudi svoje nasvete glede razlik med s.p.-jem in d.o.o.-jem
Pogovor se je zaključil s pozivom k stalnemu učenju in postavljanju vprašanj. Urška deli svoje znanje tudi znotraj skupnosti potencialnih podjetnikov in posameznikov, ki potrebujejo usmeritve pri uresničitvi poslovne ideje. Napisala je priročnik »Več kot 50 ChatGPT promptov za marketing«, kjer se ChatGPT uporablja za avtomatizacijo marketinga. Kmalu bo na voljo tudi spletni tečaj o oglaševanju v letu 2024, ki bo obravnaval trende oglaševanja, e-mail marketinga in delovanje algoritmov. Priročnik "100+ VIRALNIH HOOKOV" bo dodana vrednost za vse, ki želijo izboljšati svoje marketinške strategije. Prijave so na voljo od 15. januarja 2024 na http://www.berniteam.si.
Navdihujoče spoznanje iz pogovora z Urško je naslednje: "Ogromno sem se že naučila, ampak še kar nič ne vem." To odraža njeno predanost stalnemu napredku in učenju v dinamičnem podjetniškem svetu.
Zapisala: Nika Hilj, študentka 3. letnika UN programa