Fakulteta za management uspešna tudi s projektom ŠIPK

Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad je razpisal javni razpis Projektno delo z negospodarskim in neprofitnim sektorjem – Študentski inovativni projekti za družbeno korist 2016–2018, na katerem je bila poleg drugih članic Univerze na Primorskem uspešna tudi Fakulteta za management s projektom Vzpostavitev učinkovite komunikacijske strategije in programa Večgeneracijskega centra Morje.

K projektu, ki ga bomo izvajali skupaj z VGC Morje, bomo pritegnili še 10 študentov: štiri študente Managementa, dva študenta Inkluzivne pedagogike, dva študenta Socialne pedagogike, enega študenta Biopsihologije ter enega študenta Računalništva in informatike. Študentke in študenti, zgrabite priložnost za nova znanja, nove izkušnje, nove vezi ...

Sodelujoče študente bodo usmerjale delovna mentorica Helena Videtič iz VGC Morje ter pedagoške mentorice viš. pred. Katarina Košmrlj s Fakultete za management, asist. dr. Vesna Jug s Fakultete za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije ter doc. dr. Vanja Riccarda Kiswarday s Pedagoške fakultete. Projekt traja štiri mesece.

V okviru projekta bodo študenti poskusili rešiti tri konkretne probleme: informiranje ciljnih skupin, razpršenost dejavnosti brez jedrnega programa, šibka povezanost z drugimi organizacijami v lokalnem okolju. Izziv projekta je nadgraditi kakovostno in strokovno stalno jedro programa ter komunikacijsko strategijo za učinkovito doseganje ciljnih skupin VGC. Ciljne skupine VGC – družine/osebe z nizko delovno intenzivnostjo, osebe (zlasti otroci in mladi), ki tvegajo socialno izključenost, starejši, zlasti tisti iz socialno ogroženih okolij, družine, v katerih so bile zaznane slabe starševske kompetence, otroci in mladi s posebnimi potrebami, migrantski in begunski posamezniki in družine, zlasti otroci in mladi iz teh družin – so zaradi raznolikosti in tudi specifičnih potreb razmeroma zahtevno občinstvo tako z vidika priprave programa in posameznih aktivnosti kot tudi z vidika komuniciranja. Študenti bodo raziskali njihove dejanske potrebe po podpori za oblikovanje ustreznega programa in izvajanje ustreznih aktivnosti. Za ta namen se bo moral VGC tudi trajno povezati z drugimi podpornimi institucijami (projektna partnerja sta Ljudska univerza Koper in Osnovna šola Koper, velik interes je tudi za vzpostavitev sodelovanja z drugimi lokalnimi osnovnimi šolami in študenti UP) za stalno nadgrajevanje programa in za zagotavljanje zadostnega števila prostovoljcev kot podpornega osebja pri delovanju. Le strokovno pripravljena in kakovostno izvedena vsebina bo lahko prepričala enkratne obiskovalce, da postanejo stalni gosti VGC in s tem resnično užijejo vse koristi, ki jim jih ta ponuja. Cilj projekta je dobro proučiti kanale komuniciranja in informiranja ciljnih skupin, saj brez učinkovitega komunikacijskega kanala še tako dobro pripravljen program ne more imeti obiska. Zato je ključno, da k problemu pristopi interdisciplinarna skupina, ki ima strokovne podlage za vsako od treh razsežnosti izziva projekta.

Vsem, ki so sodelovali pri pripravi projekta, iskrene čestitke! Želimo jim uspešno izvedbo projekta.

 

Preberite še

 

       

Foto, vir: pexels.com.

 

23. januar 2018 | FM | Izobraževanje

Družbena omrežja

Kazalo