Izr. prof. dr. Dragan Kesič je v okviru predmeta Ustvarjalnost, blagovna znamka in potrošnja gostil Andreja Kerka, vodja marketinga in odnosov z javnostmi v podjetju ECE, d. d. Gost iz prakse je v četrtek, 28. februarja 2019, predaval dodiplomskim študentom v študijskem središču Fakultete za management v Celju.
Gostujoči predavatelj nam je predstavil delovanje podjetja ECE, ki je bilo ustanovljeno leta 2011 in je hčerinsko podjetje Elektra Celje, d. d. Govoril je o blagovni znamki podjetja in o tem, kako so se pri tem osredotočili na zgodbo, ki je povezana z naravo. Podjetje deluje na področju električne energije, plina in biomase. Njihova vizija je biti najboljši in najkakovostnejši ponudniki energije v regiji, ob tem pa skrbeti tudi za okolje.
Andrej Kerk nam je razkril nekatere njihove marketinške pristope na trgu, med katerimi so razne dobrodelne akcije, sejmi v Sloveniji in tujini, osredotočajo pa se tudi na dogodke za poslovne partnerje, kjer imajo priložnost pobliže predstaviti svojo vizijo in cilje. Eden od načinov, kako vzpostaviti odnos s kupci, je tudi spletna trgovina ECE-shop, saj se želijo svojim kupcem še bolj približati.
Po koncu predstavitve smo bili na vrsti študenti z različnimi vprašanji o podjetju, ponudbah, pošiljanju računov in pristopu do kupcev. Gostujoči marketinški strokovnjak nam je na vsa postavljena vprašanja tudi odgovoril in vse pojasnil, tako da smo ob koncu predavanja bolje razumeli delovanje predstavljenega podjetja.
Zapis: Ana Ivanušič, študentka 2. letnika VS Management