V sredo, 4. oktobra 2017, nas je v študijskem središču Fakultete za management v Škofji Loki v okviru predavanja Podjetniško delovanje pri prof. dr. Mitju Rizzierju obiskal podjetnik Nik Vene iz podjetja NV. Predstavil nam je svojo zgodbo, kako je uspel v kar dveh kampanjah na spletni platformi Kickstarter, kjer lahko vsak posameznik predstavi svoj izdelek širši javnosti in prepriča vlagatelje za zagon podjetja.
Nikova zgodba seže v leto 2015, ko se mu je porodila ideja ustvariti izdelek, ki pomaga oziroma olajša nošenje srajce. Ta pripomoček je nekakšen pas iz blaga, imenovan T-Holder, ki si ga uporabnik namesti okoli stegna. Na pas so prišite elastike in zaponke, ki se pripnejo na robove srajce. Tako srajca ne leze iz hlač. Njegov prvi poskus so na Kickstarterju zavrnili, vendar Nik ni obupal in poskusil še enkrat. Tako je leta 2016 zaključil uspešno kampanjo, v kateri je njegov projekt podprlo okoli 1700 ljudi. Leta 2017 je Nik zaključil še drugo uspešno kampanjo z izboljšavo prvega produkta, imenovano S-Holder, in dobil podporo okoli 2300 ljudi. Kar nekajkrat je poudaril, da je bil ključ do uspeha marketing, saj je druga kampanja zaživela po tem, ko je spletni velikan 9GaG objavil njegov produkt na svoji spletni strani.
Danes je v podjetju NV zaposlenih že 10 ljudi, od tega sedem šivilj, ki skrbijo, da so produkti stalno na zalogi, saj vsak mesec prodajo od 500 do 1000 holderjev. Podjetje ima tudi že nekaj inovativnih idej za drugačne izdelke, saj menijo, da za dosego njihovega cilja ni dovolj le en produkt. Nik na svojo poslovno pot gleda pozitivno in optimistično, saj meni, da se je vse skupaj šele začelo.
Zapis: Kristjan Matušek, študent 2. letnika VS Management