V okviru predmeta Osnove digitalnega marketinga (VS, 3. letnik), ki ga izvaja pred. Polona Dakič smo na naši fakulteti gostili dve strokovnjakinji iz prakse – Evo Škedelj iz digitalne agencije Flat Circle in Nastjo Horvat-Ižanc iz medijske agencije OMG.
Eva Škedelj je predstavila delovanje performance agencij in ključne pristope digitalnega oglaševanja, kot so e-mail marketing, analitika in pomen dobro zasnovanih kreativ. Posebej zanimivi so bili primeri iz prakse, kjer je pokazala, kako z natančnim ciljanjem in stalno optimizacijo kampanj dosegajo odlične rezultate na različnih trgih.
Nastja Horvat-Ižanc pa je podala vpogled v influencer marketing v Sloveniji. Poudarila je pomen premišljenega izbora vplivnežev, avtentične vsebine ter grajenja dolgoročnih partnerstev. Študentom je predstavila konkretne primere sodelovanj blagovnih znamk z ustvarjalci vsebin in strategije, ki stojijo za uspešnimi kampanjami.
Obe predavanji sta študentom omogočili dragocen vpogled v sodobne prakse in izzive digitalnega oglaševanja. Veseli smo, da lahko naš študijski proces bogatimo s sodelovanjem s strokovnjaki, ki prinašajo aktualno znanje in izkušnje neposredno iz prakse.