»Smo podpora in pomoč podjetjem in organizatorjem dogodkov; imamo dva produkta – eno je spletna platforma, kjer v šestih korakih lahko ustvarimo vse potrebno za organizacijo dogodka, drugo pa je 'menedžiranje' udeležencev, je na 9. INNOtalksu, ki ga je ABC pospeševalnik 13. novembra 2018 organiziral na Fakulteti za management Univerze v Kopru, predstavil podjetje ID.Conference njegov direktor Jurij Triller.
Jurij Triller je svojo podjetniško kariero začel s trženjem revije Joker, nadaljeval pri enem medijskem podjetju, pri rosnih 23. letih pa je bil že vodja trženja. Pozneje je s kolegom ustanovil trženjsko agencijo.
Na INNOtalksu je Triller mladim zaupal, da je vselej dobro izkoristiti mentorsko podporo, ki je je danes po njegovih besedah veliko več, kot je je bilo v času, ko je bil sam mlad podjetnik. Udeležencem INNOtalksa je zaupal tudi, naj se v projekte ne podajajo zgolj in izključno zaradi denarja. »Pomembno je, da se dobro razumete tudi z ekipo, tudi brez dobrega produkta ne gre,« je dejal in priznal, da je za uspeh najbolj ključna ekipa in seveda odnosi.
»Ne hoditi s cmokom v grlu na delo,« je dejal in poudaril, da se je o vsem mogoče pogovoriti, da pa vendarle morajo tudi zaposleni razumeti, da imajo direktorji poleg vodenja ekipe še cel kup drugih delovnih obveznosti. Na vprašanje, ali se spustiti v posel s prijateljem, je Jurij Triller odgovoril, da to ni nujno vedno temelj za uspeh – včasih celo nasprotno. Tudi družinska podjetja imajo svoje izzive, saj sta v tem primeru zakonska partnerja skupaj 24 ur na dan – torej zasebno in poslovno, je povedal.
Glede podjetja ID.Conference pa je Triller dejal, da je – tako kot pri ostalih start-up podjetjih – ključno, da so odprti za odziv trga in sprejetost na ciljnem trgu. ID.Conference, ki torej poenostavlja organizacijo dogodkov, je sicer v šestih letih sodeloval pri organizaciji 120 dogodkov z več kot 50.000 udeleženci.
Ekipi je pri zastavljeni poti znatno pomagal pospeševalni program ABC pospeševalnika, nadalje pa tudi konvertibilno posojilo za zagon inovativnih podjetij Slovenskega podjetniškega sklada, je povedal Triller in dodal, da trenutno podjetje išče semenski kapital v višini dvesto tisočakov, s katerimi bi med drugim zagnali spletno trgovino (cateringa ipd.), ki bi podpirala njihovo osnovno dejavnost in s katero bi torej še nadaljevali poenostavljanje organizacije dogodkov.
Podjetnik je študentom Fakultete za management položil na srce tudi, naj se, ko imajo določeno podjetniško idejo, najprej pozanimajo, koliko podobnih ali celo enakih projektov je že 'tam zunaj', naj bodo odprti za iskrene odzive s trga in naj te tudi upoštevajo, obenem pa jih je opozoril, da sama ideja ni dovolj in še nima (tržne) vrednosti.
»Ideja vam nič ne pomaga, če je ne uspete prodati,« je poudaril in menil, da je treba opustiti zaljubljenost v idejo, če ta ne 'pije vode'. Po drugi strani pa, je dodal, »če iščete delo v start-up podjetju, vedite, da ne boste imeli takoj najboljšega plačila, se boste pa ogromno naučili«.
»Naj vam ne bo vodilo denar, saj je denar le posledica,« je poudaril Jurij Triller in sklenil, da vselej velja poslušati svoj notranji glas.
Vir: zapis je bil prvotno objavljen na www.energetika.net.