Začel se je projekt Nuvolak2

Po izjemno uspešno izvedenem prvem projektu Nuvolak Fakulteta za management piše novo zgodbo o oblaku. Med šestimi projekti Univerze na Primorskem, ki bodo sofinancirani v okviru programa Interreg Italia-Slovenija iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj, je tudi projekt Nuvolak2, ki ga vodi prof. dr. Mitja Ruzzier. V četrtek, 19. oktobra 2017, je v Kopru potekal uvodni sestanek projekta.

Sestanka so se udeležil predstavniki šestih projektnih partnerjev, med katerimi so Inštitut za razvoj startupov in mladih podjetij ABC, Univerza Ca’ Foscari iz Benetk, Assocazione temporanea di scopo confcommercio iz Trsta (Slovensko deželno gospodarsko združenje), Območna obrtno-podjetniška zbornica Logatec, Azienda speciale Aries – Camera di Commercio di Trieste ter Protectus, storitve, razvoj in informacijska tehnologija, d. o. o.

Projekt Nuvolak2: Inovativna marketinška orodja za globalno konkurenčnost malih in srednjih podjetij v čezmejnem območju je nadgradnja uspešnega projekta Nuvolak oziroma spletne platfome Mikrobiz.net z novim, preverjenim in implementiranim marketinškim orodjem za pomoč pri načrtovanju in uvajanju marketinških aktivnosti, s podpornim gradivom, predstavljenimi dobrimi praksami, orodjem za benchmarking, z ažurnejšimi informacijami za vzpostavitev in vodenje podjetij z obeh strani meje ter s podporno mrežo mentorjev in ustanov. V okviru projekta bodo integrirani tudi novi komunikacijski kanali, ki bodo orodju dali ažurnost, možnost interakcije, sodelovanja in povezovanja med uporabniki in drugimi deležniki inovacijskega ekosistema. Z novostmi projekt naslavlja teritorialne izzive nizke stopnje raziskovanja, inoviranja in razvoja v mnogih (ruralnih) območjih in s povezanim nezadostnim prenosom znanja in inoviranja, koncentracijo storitev in aktivnosti v glavnih urbanih območjih oziroma s prešibkim prenosom znanja iz raziskovanja v prakso. Pristop temelji na izkušnjah z večletno uporabo dvojezičnega portala Mikrobiz, na poznavanju potreb ciljnih skupin uporabnikov, integracijo specifik poslovanja in okolja čezmejnega območja ter partnerstvu, ki bo projektne rezultate nadalje uporabljalo za svoje osnovne dejavnosti, s tem pa poskrbelo na trajnost rezultatov in njihov nadaljnji razvoj. Glavni neposredni učinki, ki jih bodo deležni raziskovalci, mala in srednja podjetja, startupi, študenti in druga javnost bodo trajnejše sodelovanje podjetij s fakultetami, novi čezmejni raziskovalni projekti in 1 novo orodje v sklopu Mikrobiza, preneseno na podjetja. Glavni cilj je razvoj, spletna podpora, pilotna uvedba in diseminacija novega orodja v okviru nadgrajene platforme Mikrobiz, za katerega pričakujemo, da bo privedel do povečanja inovativnosti startupov ter malih in srednjih podjetij v multikulturnem mednarodnem okolju ter razvoju znanj, čezmejnega sodelovanja, sinergij in mreženja med ključnimi akterji za doseganje globalne konkurenčnosti.

 

Preberite še:

 

                 

 

23. oktober 2017 | FM | Raziskovanje in svetovanje

Družbena omrežja

Kazalo