Kratek življenjepis
Danjel Bratina je pridobil doktorat znanosti na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani iz poslovodenja in organizacije - smer Trženje. Pred tem je zaključil znanstveni magisterij na rezidenčnem MBA študiju iste fakultete, prav tako iz smeri Trženje. Pred vstopom v akademsko sfero je pet let delal kot vodja proizvodnih/prodajnih programov v treh slovenskih podjetjih. Delovne izkušnje si je pridobil predvsem s poslovanjem na mednarodnih trgih v EU, ZDA in na Daljnem vzhodu. Njegovo raziskovalno področje zajema učinkovitost trženjske funkcije, predvsem trženjsko-komunikacijskega spleta. Na Fakulteti za management Univerze na Primorskem je izvoljen v naziv docent za področje trženja.Izobraževanje
Študijsko leto 2024/25
-
E-marketing
-
univerzitetni študijski program 1. stopnje Management
Koper
-
-
Strokovna praksa
-
visokošolski strokovni študijski program 1. stopnje Management
Koper
-
-
Marketinške strategije
-
magistrski študijski program 2. stopnje Management
Koper
-
-
Management blagovnih znamk
-
magistrski študijski program 2. stopnje Management
Koper
-
Raziskovanje
Referenčne objave
BRATINA, Danjel. 2007. Model finančne ocene premoženja blagovnih znamk z uporabo vedenjskih dejavnikov = Assessing the financial value of a brand equity by applying behavioural models. Management 2(3): 215–230.
BRATINA, Danjel. 2011. The impact of crisis sales promotions on branded and unbranded toys. Managing global transitions 9(2): 185–198.