Namen projekta je v populaciji malih in srednje velikih podjetjih v referenčnih kontekstih transnacionalnih partnerjev povečati dragocene spretnosti in znanja digitalnega, medkulturnega mednarodnega poslovnega upravljanja. Projekt temelji na sistemski viziji organizacijske/upravljalske, komercialne, relacijske in trženjske narave, ki je funkcionalna za definiranje pravilnega in trajnostnega strateškega načrtovanja mednarodne digitalne projekcije podjetij, in je odgovor na močno občuteno potrebo po vstopu, razvoju in delovanju v mednarodnih poslovnih krogih.
Vodilni partner projekta
Gospodarska zbornica Slovenije, Center za poslovno usposabljanje - GZS CPU
Vodja projekta
Mojca Cek
Vodja projekta na UP FM
Prof. dr. Anita Trnavčević
Partnerji projekta
-
Univerza na Primorskem Universita' del Litorale,
-
Fakulteta za management, prof. dr. Anita Trnavčević, prof. dr. Roberto Biloslavo, prof. dr. Tina Vukasović,
-
Fakulteta za turistične študije – TURISTICA, izr. prof. dr. Aleksandra Brezovec,
-
Università Politecnica delle Marche - UNIVPM (Italija),
-
Research Centre for the Global Economy (Poljska),
-
CONFORM in Pavia Sviluppo (Italija),
-
Camara Italiana de Barcelona in PIMEC (Španija),
-
HELLENIC AMERICAN UNION (Grčija).
Šifra projekta
2021-1-SI01-KA220-VET-000034690
Trajanje projekta
28. 2. 2022 - 27. 2. 2024
Cilji projekta
- povečati veščine vodenja digitalnega, mednarodnega poslovanja 80ih delavcev malih in srednje velikih podjetij v Sloveniji, na Poljskem, v Italiji, Španiji in Grčiji, da bi definirali pravilno in trajnostno načrtovanje digitalne, mednarodne projekcije podjetja;
- uskladiti skupino partnerskih trenerjev in svetovalcev (16), vključenih v dve mednarodni mobilnosti, da bi pridobili logiko 'crossroads' zgodbe za predstavitev vedenja, situacij in dinamike odnosov, značilne za internacionalizacijo digitalnega poslovanja;
- sodelovati pri izdelavi skupne evropske ponudbe usposabljanja, ki je inovativna in v skladu s potrebami delavcev in podjetij za izboljšanje njihovih razvojnih možnosti v globaliziranem gospodarstvu;
- pilotirati vsebine usposabljanja z najmanj 80 delavci iz evropskih MSP, vključenih v partnerstvo.
Ključne besede
Faze projekta in njihova realizacija
V projektu so 3 ključni sklopi:
- posnetek stanja na področju digitalizacije MSP v nacionalnih kontekstih;
- priprava vsebin za usposabljanja zaposlenih v MSP;
- pilotiranje razvitih vsebin usposabljanj.
V vseh korakih sodelujejo vsi projektni partnerji, UP FM pa je zadolžena tudi za zagotavljanje kakovosti in evalvacijo.
Bibliografske reference
Povezave
- Uvodni sestanek za I.D.E.A
- 1st Newsletter/1. Novičnik za I.D.E.A projekt
- 2. transnacionalno srečanje za I.D.E.A./2nd transnational meeting for the I.D.E.A.
- Spletna stran projekta
- Digitalizacija v podjetništvu - I.D.E.A. / Digitalisation in Business - I.D.E.A.
- 3rd Newsletter I.D.E.A.
- I.D.E.A video | I.D.E.A video
- Inovativno srečanje projekta I.D.E.A v Barceloni prinaša odlične rezultate | The innovative meeting of the I.D.E.A. project in Barcelona brings excellent results
- I.D.E.A. projekt: nova orodja za internacionalizacijo in digitalni marketing | I.D.E.A. project: new tools for internationalisation and digital marketing
- Diseminacijski dogodek - Promocija digitalnega poslovanja in uporabniška izkušnja projekta IDEA
- I.D.E.A. projekt zaključuje svojo pot | I.D.E.A. Project completes its journey
- Unlock Your Global Potential with I.D.E.A. Training | Odkrijte svoj globalni potencial z I.D.E.A. usposabljanjem
- Diseminacija digitalnega poslovanja s projektom I.D.E.A. | Disseminating digital business with I.D.E.A. project
- 4th Newsletter I.D.E.A. - SI| 4th Newsletter I.D.E.A. - EN
- Zaključna konferenca projekta I.D.E.A.
- 5th Newsletter I.D.E.A. (SI) | 5th Newsletter I.D.E.A. (EN)
- Zaključna konferenca na GZS: poudarki in uspehi Erasmus+ projekta I.D.E.A. | Closing conference at the Chamber of Commerce and Industry of Slovenia: highlights and successes of the Erasmus+ project I.D.E.A.
Financiranje
Projekt financira Erasmus+ Programme v višini 299.450,00 EUR.