Model nakupnega vedenja potrošnikov do probiotičnih mlečnih proizvodov

Namen raziskave je med analiziranimi nakupnimi dejavniki identificirati tistega, ki ima statistično značilno največji vpliv na odločitev potrošnikov za nakup probiotičnih mlečnih proizvodov. V raziskavo vključeni državi bosta Slovenija in Združene države Amerike (ZDA) in potrošniki v omenjenih državah.

Vodilni partner projekta

UP Fakulteta za management (UP FM)

Vodja projekta

prof. dr. Tina Vukasović

Ostali sodelujoči na UP FM

prof. dr. Štefan Bojnec (UP FM)

prof. dr. Rok Strašek (UP FM)

asist. Jan Frančeškin (UP FM) 

Partnerji projekta
  • Saint Joseph’s University, Department of Food Marketing, prof. dr. John L. Stanton

  • Ostali sodelujoči: Ernest Baskin in George Latella

Šifra projekta

BI-US/22-24-176

Trajanje projekta

1. 7. 2022 - 30. 6. 2024

Vsebina in cilji projekta

Osrednji prispevek projekta v zakladnico znanj bo predstavljala empirična analiza, ki bo razkrila možnost prenosa teoretičnih in empiričnih ugotovitev v prakso, in sicer v živilsko-predelovalno industrijo. Spoznanja obravnavanega področja bodo zaokrožena z oblikovanjem splošno sprejemljivega modela nakupnega vedenja potrošnikov za proučevanje in merjenje povezav med izbranimi dejavniki in nakupno odločitvijo potrošnikov in tako pripomogli k razvoju družbenih spoznanj ter ozaveščanju potrošnikov do probiotičnih mlečnih proizvodov v obeh državah (Slovenija in ZDA).

Ključne besede

Nakupno vedenje, probiotiki, mlečni izdelki.

Faze projekta in njihova realizacija
Bibliografske reference
  • VUKASOVIČ, Tina, STANTON, John L. Going local : exploring millennials preferences for locally sourced and produced fresh poultry in a developing economy. World's Poultry Science Journal. Dec. 2017, vol. 73, iss. 4, str. 757-766, ilustr. ISSN 0043-9339. https://www.cambridge.org/core/journals/world-s-poultry-science-journal/article/going-local-exploring-millennials-preferences-for-locally-sourced-and-produced-fresh-poultry-in-a-developing-economy/8EC5561AD747AB620FBE253F8E7D84C0#, DOI: 10.1017/S0043933917000770. [COBISS.SI-ID 39319557], [JCR, SNIP, WoS do 9. 8. 2021: št. citatov (TC): 3, čistih citatov (CI): 2, čistih citatov na avtorja (CIAu): 1,00, Scopus do 21. 4. 2021: št. citatov (TC): 4, čistih citatov (CI): 4, čistih citatov na avtorja (CIAu): 2,00]

  • VUKASOVIČ, Tina, STANTON, John L. Market opportunities: quality and safety domestic produced food. V: STANTON, John (ur.). Conference proceedings. International food marketing research symposium, Bologna, Italy, 13-14th June 2016. Bologna: Institute of Food Products Marketing, 2016. Str. 148-160, ilustr. http://institutefpm.com/wp/proceedings/. [COBISS.SI-ID 38767621]

  • VUKASOVIČ, Tina, ZAJC, Aleksandra, STANTON, John L. Consumersʹ attitudes, expectations and behaviour toward probiotic milk yoghurts. V: AŠANIN GOLE, Pedja (ur.), VUKASOVIČ, Tina (ur.). The future of global business and marketing: how will smart companies deal with challenges and opportunities? : reviewed extended abstracts of the 10th International Scientific Conference of the Doba Business School. Free electronic ed. Maribor: Doba Business School: = Doba Fakulteta za uporabne poslovne in družbene študije, 2020. Str. 86-88. Book collection Lessons from economic and applied business and social studies. ISBN 978-961-7061-08-6. https://www.fakulteta.doba.si/doba-znanja/raziskave/monografije. [COBISS.SI-ID 35667971]

  • VUKASOVIČ, Tina, ZAJC, Aleksandra, STANTON, John L. Probiotic milk products as functional foods: attitudes and consumer behaviour = Probiotični mlečni izdelki kot funkcionalna hrana: stališča in vedenje potrošnikov. V: AŠANIN GOLE, Pedja (ur.), MAČEK, Anita (ur.), OVIN, Rasto (ur.). Research in theory and practice in contemporary business issues : monograph of the DOBA Business School 2020 = Raziskave v teoriji in praksi sodobnih poslovnih vprašanj : monografija DOBA fakultete 2020. Brezplačna elektronska izd. Maribor: DOBA Business School: = DOBA Fakulteta za uporabne poslovne in družbene študije, 2020. Str. 112-124, ilustr. Book collection Lessons from economic and applied business and social studies. ISBN 978-961-7061-09-3. https://www.fakulteta.doba.si/doba-znanja/raziskave/monografije. [COBISS.SI-ID 42906371]

  • VUKASOVIČ, Tina. Locally sourced and produced food : challenge and opportunity. V: LANG, Mark F. (ur.). The meaning of local foods : a food marketing management perspective. New Jersey: Institute of Food Products Marketing, cop. 2016. Str. 49-60. [COBISS.SI-ID 38707205]

Povezave
Financiranje

 Projekt financira Javna agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije (ARRS) v višini 3.000,00 EUR.

1. julij 2022 | FM | Mednarodni

Družbena omrežja

Kazalo