Strateške poslovne in kapitalske povezave

Strateške poslovne in kapitalske povezave
Drago Dubrovski

Januar 2004
256 str., 16 × 24 cm
ISBN 961-6486-26-8

Razprodano



Knjiga dr. Draga Dubrovskega Strateške poslovne in kapitalske povezave je aktualna, poglobljena in večplastna analiza sodobnega koncepta strateškega povezovanja med tržnimi subjekti na odprtem globalnem trgu. Proces strateškega povezovanja podjetij obravnava z več zornih kotov, med katerimi prevladujeta marketinški in procesno strateški (načini in oblike ustvarjanja strateških povezav).
Avtor je delo pripravil kot študijsko gradivo za univerzitetni študij, vendar je zanimivo branje tudi za strokovnjake iz gospodarstva, ki se ukvarjajo s problemi strateškega managementa podjetja, strategij rasti podjetja, strateškega marketinga in strategij poslovnega povezovanja podjetij.
Knjiga lahko služi kot temeljni učbenik za predmete, ki obravnavajo strateške povezave na dodiplomski ravni, obenem pa je lahko tudi izhodišče za študij tega področja na podiplomski ravni, saj poglobljeno in z več zornih kotov obravnava strateške povezave kot eno ključnih strategij rasti podjetij na globalnem trgu. Zelo bogat nabor relevantne literature s področja strateškega povezovanja pa je lahko tudi koristen vir za nadaljnji študij posameznih vidikov strateškega povezovanja, ki jih obravnava strokovna literatura, na katero se je avtor oprl pri pisanju te knjige.
prof. dr. Milan Jurše

Vsebina

1. Izhodišča povezovalnih procesov
2. Relacijski marketing
3. Namen povezav
4. Opredelitev strateških povezav
5. Cilji strateškega povezovanja
6. Posebne oblike intra- in interorganizacijskih povezav
7. Proces nastajanja povezav
9. Uspešnost povezav

Družbena omrežja

Založba

Kazalo