Sistemski vidiki priznavanja

Sistemski vidiki priznavanja neformalnega in priložnostnega učenja
Dejan Hozjan

Avgust 2010
122 str., 16 × 24 cm

Tiskana izdaja
ISBN 978-961-266-087-1
Klubska cena 9,60 €
Običajna cena 16,00 €
» Nakup

Elektronska izdaja
ISBN 978-961-266-090-1
» Celotno besedilo

Povzetek. Monografija predstavlja pregled sistemskega urejanja priznavanja neformalnega in priložnostnega učenja v Evropski uniji. Neformalno in priložnostno učenje sta pomembena dejavnika nadaljnjega razvoja tako kvalifikacijskega kot tudi izobraževalnega sistema v Evropski uniji. Slednje dokazujejo aktualni strateški dokumenti, kot so npr. Lizbonska strategija, Memorandum o vseživljenjskem učenju, Resolucija o vseživljenjskem učenju itd. Nanj pa nista imuna niti bolonjski in kopenhagenski proces. Uspešnost razvoja neformalnega in priložnostnega učenja bo v veliki meri pogojena z razvitostjo postopkov in načinov priznavanja neformalnega in priložnostnega učenja. V želji, da bi se vzpostavil enoten sistem razvoja tega področja, so ministri za izobraževanje sprejeli enotne smernice za priznavanje učenja. Kljub želji po homogenizirati priznavanja učenja pa obstaja v Evropski uniji paleta različnih oblik priznavanja. Tako se bomo v knjigi ukvarjali z odzivanjem držav na proces homogenizacije. Še posebej nas zanima razvijanje normativnih podlag za priznavanje različnih oblik učenja v slovenskem kvalifikacijskem in izobraževalnem sistemu.

Systemic Aspects of the Recognition of Non-Formal and Informal Learning. The monograph presents an overview of the system regulating the recognition of non-formal and informal learning in the European Union. Non-formal and informal learning are an important factor in the further development of such a qualification and of the educational system in the European Union. This is demonstrated by current strategic documents, for example the Lisbon Strategy, Memorandum on lifelong learning, Resolution on lifelong learning, etc. This is also part of the Bologna and Copenhagen processes. The success of the development of non-formal and informal learning will be dependent on the level of development of the recognition of non-formal and informal learning. In an effort to establish a uniform system of development in this area, the ministers of education adopted common guidelines for the recognition of prior learning. Despite this desire for homogenized recognition of learning, there is in the European Union a range of different forms of recognition. Thus, the monograph will deal with the response of individual countries to homogenization. We were especially interested in analysing a normative basis for the recognition of prior learning and qualifications in the Slovenian educational system.

Družbena omrežja

Založba

Kazalo